Agentúra dostala za úlohu vytvoriť social príspevok s focusom na engagement. A takto sa im to podarilo.
Vizitka:
Kategória: Digital social media
Klient: Šariš
Agentúra: Mannschaft
Creative director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art director: Adam Marčan
Strategy director: Adam Marčan
Copywriter: Adam Marčan
Account manager: Adam Marčan
Roman Hríbik
Associate Creative Director
Istropolitana Ogilvy
Podržfľaška je milá sranda na prvú, ktorá sa v súčasnom reklamnom priestore až tak často nevidí. Oceňujem aj odvahu klienta, ktorý si na svojej sociálnej sieti dovolil takýto fór. Myslím si, že nepobavil len nás porotcov, ale najmä fanúšikov značky. A o to predovšetkým ide.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 45% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-09 13:26:14 - Feat.: 0 - Title: Najlepší craft za marec má AR Koncert proti hejtu
02 - Modified: 2024-04-09 13:30:12 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika
03 - Modified: 2024-04-09 15:07:05 - Feat.: 0 - Title: OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu
04 - Modified: 2024-04-09 13:24:23 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Agentúre pri tvorbe víťazného vizuálu výrazne pomohla AI
01 - Modified: 2024-04-10 08:11:11 - Feat.: - Title: Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coaster
02 - Modified: 2024-04-10 05:59:39 - Feat.: - Title: Najlepšou kampaňou je Destinácia domov
03 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!
04 - Modified: 2024-04-09 13:30:12 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika
05 - Modified: 2024-04-09 15:07:05 - Feat.: - Title: OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu