Stanka Fabšíková, OZ Vagus
StoryEditor

Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coaster

09.04.2024, 17:05
Autor:
redred

"Ale iba v pozitívnom zmysle," píše Backstage manažérka marketingu a komunikácie OZ Vagus Stanka Fabšíková. 

Mrazilo ma, mala som slzu na krajíčku aj som sa schuti zasmiala.

Kategória online film a video bola mimoriadne zaujímavá. Väčšina z prihlásených prác priniesla silnú emóciu alebo zaujímavý twist. Mannschaft okrem iného videom pre rádio Express nahlas rozosmial celú miestnosť.

Zaujímavé je sledovať, ako sa formuje používanie AI v reklame a pohľad porotcov a porotkýň na hodnotenie výstupov s jej použitím. Videli  sme veľkolepú ukážku technických možností pri AR Koncerte proti hejtu pre Tatra banku, ktorá nakoniec uspela v kategórii craft, za povšimnutie určite stoja aj ostatné prihlásené práce Istropolitany. Všade bola AI uchopená z iného uhla.

Úprimne a najviac ma potešilo, že na marcovom hodnotení sa objavilo až 11 prác, ktoré sa venovali spoločensky zodpovedným témam. Až v 8 prípadoch boli zadávatelia neziskové organizácie. I keď v hodnotení uspela iba jedna z nich, chcem vyzdvihnúť a oceniť prácu všetkých agentúr, ktoré venujú čas, úsilie a mnohokrát aj vlastné zdroje do komunikácie neziskových organizácií. Reklamné agentúry (a brutálni makači v nich) so svojim know-how sú veľmi dôležitou súčasťou občianskej spoločnosti.

Neziskovky vám neprinesú do agentúry finančnú stabilitu, možno ani klince ani Effie, ale spoločenská hodnota vašej práce pre ne je nevyčísliteľná.

V nasledujúcich článkoch si pozrite kompletné výsledky marcového Hodnotenia Stratégií: 

Vizuál: Agentúre pri tvorbe víťazného vizuálu výrazne pomohla AI

Najlepší craft za marec má AR Koncert proti hejtu

OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu

Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika

Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom

Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!

TV reklama: O2 a Triad zaknihovali víťazstvo, na finále to však nie je

Najlepšou kampaňou je Destinácia domov

 

01 - Modified: 2024-04-10 05:59:39 - Feat.: - Title: Najlepšou kampaňou je Destinácia domov 02 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme! 03 - Modified: 2024-04-09 13:33:08 - Feat.: - Title: Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom 04 - Modified: 2024-04-09 13:30:12 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika 05 - Modified: 2024-04-09 15:07:05 - Feat.: - Title: OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 06:21