Mrazilo ma, mala som slzu na krajíčku aj som sa schuti zasmiala.
Kategória online film a video bola mimoriadne zaujímavá. Väčšina z prihlásených prác priniesla silnú emóciu alebo zaujímavý twist. Mannschaft okrem iného videom pre rádio Express nahlas rozosmial celú miestnosť.
Zaujímavé je sledovať, ako sa formuje používanie AI v reklame a pohľad porotcov a porotkýň na hodnotenie výstupov s jej použitím. Videli sme veľkolepú ukážku technických možností pri AR Koncerte proti hejtu pre Tatra banku, ktorá nakoniec uspela v kategórii craft, za povšimnutie určite stoja aj ostatné prihlásené práce Istropolitany. Všade bola AI uchopená z iného uhla.
Úprimne a najviac ma potešilo, že na marcovom hodnotení sa objavilo až 11 prác, ktoré sa venovali spoločensky zodpovedným témam. Až v 8 prípadoch boli zadávatelia neziskové organizácie. I keď v hodnotení uspela iba jedna z nich, chcem vyzdvihnúť a oceniť prácu všetkých agentúr, ktoré venujú čas, úsilie a mnohokrát aj vlastné zdroje do komunikácie neziskových organizácií. Reklamné agentúry (a brutálni makači v nich) so svojim know-how sú veľmi dôležitou súčasťou občianskej spoločnosti.
Neziskovky vám neprinesú do agentúry finančnú stabilitu, možno ani klince ani Effie, ale spoločenská hodnota vašej práce pre ne je nevyčísliteľná.
V nasledujúcich článkoch si pozrite kompletné výsledky marcového Hodnotenia Stratégií:
Vizuál: Agentúre pri tvorbe víťazného vizuálu výrazne pomohla AI
Najlepší craft za marec má AR Koncert proti hejtu
OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu
Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika
Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom
Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!
TV reklama: O2 a Triad zaknihovali víťazstvo, na finále to však nie je
Najlepšou kampaňou je Destinácia domov