StoryEditor

Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika

09.04.2024, 15:29
Autor:
lezlez

Práca získala dostatočný počet bodov na to, aby postúpila do ročného finále Hodnotenia Stratégií. 

Marcová porota dostala v kategórii Audio reklama 5 prác. Víťaz mal výborné hodnotenie, ostatné prihlásené práce sa nedostali na 5-bodovú hranicu. 

Optický internet je už samozrejmosťou, preto sme v komunikácii pracovali so skutočným a s aktuálnym insightom: „Chcem mať kvalitný net v celom byte, v každom kúte.“ Preto sa pre nás stalo kľúčovým ukazovať net na krajoch domácností. Využívame zvukovú stopu naplno a pesničku Nočná optika sme prespievali tak, aby bola celá o benefite optického internetu od O2.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-10 08:11:11 - Feat.: - Title: Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coaster 02 - Modified: 2024-04-10 05:59:39 - Feat.: - Title: Najlepšou kampaňou je Destinácia domov 03 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme! 04 - Modified: 2024-04-09 13:33:08 - Feat.: - Title: Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom 05 - Modified: 2024-04-09 15:07:05 - Feat.: - Title: OOH: Víťaz spája svet nemocnice a hip hopu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 02:23