StoryEditor

Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca

10.05.2024, 14:08
Autor:
lezlez

Lidl sa stal partnerom futbalu. Ako ale spojiť šport a nakupovanie? Napríklad pútavým vizuálom. 

Vizuál Wiktor Leo Burnett pre Lidl sa stal "TOP prácou mesiaca" apríl Hodnotenia reklamy v Stratégiách. Porota nešetrila bodmi aj slovami chvály. My sa ešte s touto prácou stretneme na konci roku. 

 

"Vizuály, ktoré cez symbol nákupnej tašky ako bránky spájajú futbal s nakupovaním. Futbal, ako aj Lidl, je tu pre všetkých, a tak na vizuáloch hrajú hráči mužskej, ženskej reprezentácie a dorastu. Vizuály majú rôzne HDL, aby odkomunikovali aj hlavné atribúty Lidla – čerstvosť, kvalitu a dostupnosť."

Vizitka: 

Kategória: Vizuál

Klient: LIDL Slovenská republika

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative a Art director: Štefan Andrejco

Strategy director: Vladimír Lefík

Copywriter: Roman Jurčák

Account manager: Zdenka Nemčeková

Fotograf: Matúš Bence

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 61% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde 02 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: 0 - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2024 21:11