Kaufland a THIS IS LOCCO v našej súťaži už dlhodobo bodujú svojim zábavným hokejovým konceptom.
Aprílové Hodnotenie potvrdilo, že im to stále spolu funguje. Ich spoločný spot Pripravený na všetko sa stal víťazom kategórie Film - TV reklama. Na účasť v ročnom finále to však tentokrát nestačilo.
"V zadaní stálo vytvoriť sériu televíznych spotov s obľúbenou dvojkou Lažo a Nagy, ktorá bude komunikovať spojenie Kauflandu a slovenského hokeja. V televíznych spotoch, ktoré tvoria hlavnú časť kampane, sme svedkami Lacových pokusov prepašovať na štadión najrôznejšie jedlo, vrátane pečeného moriaka. Jeho súperom je však prísny sekuriťák, cez ktorého len tak ľahko neprekĺzne."
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-18 12:48:57 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť
02 - Modified: 2024-12-08 13:08:17 - Feat.: - Title: Bubliny sú nezastaviteľné. Také hodnotenie, aké dostali od poroty Stratégií, ste ešte nevideli
03 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
04 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
05 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie