StoryEditor

Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera

10.05.2024, 13:32
Autor:
lezlez

Kaufland a THIS IS LOCCO v našej súťaži už dlhodobo bodujú svojim zábavným hokejovým konceptom. 

Aprílové Hodnotenie potvrdilo, že im to stále spolu funguje. Ich spoločný spot Pripravený na všetko sa stal víťazom kategórie Film - TV reklama. Na účasť v ročnom finále to však tentokrát nestačilo. 

"V zadaní stálo vytvoriť sériu televíznych spotov s obľúbenou dvojkou Lažo a Nagy, ktorá bude komunikovať spojenie Kauflandu a slovenského hokeja. V televíznych spotoch, ktoré tvoria hlavnú časť kampane, sme svedkami Lacových pokusov prepašovať na štadión najrôznejšie jedlo, vrátane pečeného moriaka. Jeho súperom je však prísny sekuriťák, cez ktorého len tak ľahko neprekĺzne."

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 03 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika 04 - Modified: 2025-10-13 04:00:00 - Feat.: - Title: Čo je kľúčové pre accounta? Práca s technológiami, komunikácia, asertivita a schopnosť nezblázniť sa 05 - Modified: 2025-10-10 06:34:13 - Feat.: - Title: Čím viac pravidiel marketingu porušíte, tým budú vaše kampane úspešnejšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 07:55