THIS IS LOCCO a Dr. Max ušla miestenka vo finálovom hodnotení Stratégií iba tesne. Ale aj víťazstvo v kategórii sa počíta.
Práca NEZOMRI patrila medzi najvýraznejšie počiny, ktoré sme dostali do aprílového Hodnotenia reklamy v Stratégiách. Darilo sa jej aj v kategórii Social Media.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 76% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca
02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
03 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
04 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
05 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií