THIS IS LOCCO a Dr. Max ušla miestenka vo finálovom hodnotení Stratégií iba tesne. Ale aj víťazstvo v kategórii sa počíta.
Práca NEZOMRI patrila medzi najvýraznejšie počiny, ktoré sme dostali do aprílového Hodnotenia reklamy v Stratégiách. Darilo sa jej aj v kategórii Social Media.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 76% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca
02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
03 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka
04 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
05 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu