Kategória Digital social media mala v májovom Hodnotení Stratégií pomerne slušné zastúpenie. Porote sa však páčila iba jedna práca, ostatné cez sito neprešli.
Skutočná 0,0 na mape zabodovala na social media aj medzi vizuálmi. Ale na ročné finále to tentokrát nestačilo.
Opis práce:
Zlatý Bažant Radler 0,0 je partnerom triatlonového šampionátu v X-BIONIC. Na akciu sme mali upozorniť postom na sociálnych sieťach Zlatého Bažanta. Nič sme nevymysleli. Iba sme to našli. Na mape, ktorá je dôkazom toho, že nápis 0,0 – hlavný symbol nášho produktu – sa skutočne nachádza priamo v areáli X-BIONIC. Ako dve bežecké dráhy vedľa seba, dokonca aj s čiarkou medzi nimi!
Vizitka:
Kategória: Digital social media
Klient: Heineken Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Martin Jaňák
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček
Account manager: Petra Kalmárová
Zostáva vám 41% na dočítanie.