Kategória Vizuál a vlastne, celé májové Hodnotenie Stratégií patrili agentúre THIS IS LOCCO. Tá sa stala Agentúrou mesiaca a jej práce vyhrali takmer všetky kategórie.
Teraz sa pozrime na najlepšie vizuály mesiaca. Víťazom je práca 5 barov pre Heineken.
Opis práce:
Zadaním bolo odkomunikovať partnerstvo Zlatého Bažanta Radler 0,0 s cyklistickou akciou Faster than a train, kde budeme mať naše bary a starať sa o osvieženie účastníkov a fanúšikov. Využili sme cyklistický insight v cyklistickom časopise, a teda sme priamo prehovorili k cieľovke spôsobom, ktorý je im blízky. Cez slovíčko „bar“ sme našli jasné spojenie dvoch svetov – sveta cyklistiky a sveta Radlera, čo je dlhodobým cieľom našej značky.
Vizitka:
Kategória: Vizuál
Klient: Heineken Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Martin Jaňák
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček
Account manager: Petra Kalmárová
Juraj Bartoš
Creative Director & Founder
Free Andy
Jednoduchá slovná hračka, ktorá pekne a priamo prepája značku s eventom, ktorý sponzoruje. Premýšľam len, či potom stihnú predbehnúť ten vlak:)
Zostáva vám 22% na dočítanie.