StoryEditorCraft: Top prácou mesiaca je TABI. Chváli ju aj konkurencia
Tatra banke sa podarilo vyhrať našu súťaž o najlepšiu reklamu mesiaca jún. „Skvelá exekúcia," hodnotí Peter Holík zo Slovenskej sporiteľne. Skvelé čísla dosiahla aj "sporkárska reklama" Neminem.
Mesiac jún priniesol do pravidelného Hodnotenia Stratégií mimoriadne veľa aj mimoriadne zaujímavé práce. Pozrime sa na kategóriu Craft. Práve tam sme našli víťaza hodnotenia. A to TABI naučí deti rozumieť peniazom.
Opis práce:
Umenie, vzdelanie a technológie ako tri piliere Tatra banky sme pretavili do predstavenia inovácie novej generácie, inšpiratívneho personalizovateľného finančného sprie...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-08 10:29:13 - Feat.: - Title: Tomáš Jarinčík o júlovom Hodnotení Stratégií: Niektoré práce sme pochopili až po vysvetlení, niektoré vôbec
02 - Modified: 2024-08-08 08:43:46 - Feat.: - Title: Matúš Kvas: Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo čo hodnotiť
03 - Modified: 2024-08-08 08:30:39 - Feat.: - Title: Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné
04 - Modified: 2024-08-08 08:07:26 - Feat.: - Title: OOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský
05 - Modified: 2024-08-08 07:15:00 - Feat.: - Title: Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange