Hodnotili sme šesť prác, iba jedna z nich dostala od našich porôt viac ako 5 bodov.
Kategóriu televízna reklama v júlovom Hodnotení Stratégií vyhrala práca Telekomu a MUW Saatchi and Saatchi Swipe. Unikátny nápad aj fresh prevedenie so silnou celebritou zaujali nielen cieľovku ale aj našu porotu.
Opis práce:
Filozofiu „podľa seba“ sme z produktu preniesli aj do kreatívy. Nechali sme mladých vyskladať si nielen paušál, ale aj jeho reklamu. Vznikol tak jedinečný videoklip k originálnemu songu Swipe od Gleba, ktorý si celý vymysleli mladí ľudia sami v obrovskom online brainstormingu pod naším postom na IG.
Vizitka:
Kategória: Film – TV reklama
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh, Adam Baška
Art director: Veronika Holaňová, Tomáš Bánik, Artem Chibi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-08 06:54:36 - Feat.: 0 - Title: Online film a reklama: V tejto kategórii sme objavili prácu mesiaca
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou