StoryEditor

Film, TV reklama: Swipe bodoval vysoko. A naprieč kategóriami

08.08.2024, 08:43
Autor:
lezlez

Hodnotili sme šesť prác, iba jedna z nich dostala od našich porôt viac ako 5 bodov. 

Kategóriu televízna reklama v júlovom Hodnotení Stratégií vyhrala práca Telekomu a MUW Saatchi and Saatchi Swipe. Unikátny nápad aj fresh prevedenie so silnou celebritou zaujali nielen cieľovku ale aj našu porotu. 

 

Opis práce:

Filozofiu „podľa seba“ sme z produktu preniesli aj do kreatívy. Nechali sme mladých vyskladať si nielen paušál, ale aj jeho reklamu. Vznikol tak jedinečný videoklip k originálnemu songu Swipe od Gleba, ktorý si celý vymysleli mladí ľudia sami v obrovskom online brainstormingu pod naším postom na IG.

Vizitka: 

Kategória: Film – TV reklama

Klient: Slovak Telekom

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Creative director: Jaroslav Vígh, Adam Baška

Art director: Veronika Holaňová, Tomáš Bánik, Artem Chibi...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-08 06:54:36 - Feat.: 0 - Title: Online film a reklama: V tejto kategórii sme objavili prácu mesiaca
01 - Modified: 2024-08-08 10:29:13 - Feat.: - Title: Tomáš Jarinčík o júlovom Hodnotení Stratégií: Niektoré práce sme pochopili až po vysvetlení, niektoré vôbec 02 - Modified: 2024-08-08 08:43:46 - Feat.: - Title: Matúš Kvas: Škoda, že v niektorých kategóriách nebolo čo hodnotiť 03 - Modified: 2024-08-08 08:30:39 - Feat.: - Title: Media a Audio: Výber bol slabší, body priemerné 04 - Modified: 2024-08-08 08:07:26 - Feat.: - Title: OOH: Bohovský, mňamkovský, skrátka najlepšovský! Aj taký môže byť Zvolenský 05 - Modified: 2024-08-08 07:15:00 - Feat.: - Title: Digital: V influencer marketingu zabodovala PSS, v social media Orange
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. september 2024 02:51