StoryEditor

Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou

11.09.2024, 15:33
  • MUW a Telekom urobili globálnu kampaň pre viacero trhov. Porota Stratégií pri nej ocenila výtvarnosť, prácu so svetlom aj vycibrené copy. 
  • Zabodovala tiež nová vizualita baru Bohéma od THIS IS LOCCO. 
  • Skvelé body a miestenku vo finále má tiež práca rovnakej agentúry pre Grape. 
  • August bol aj z pohľadu craftu v Hodnotení Stratégií skvelým mesiacom. 

Áno, aj v lete môžeme hodnotiť vianočné kampane. Nestáva sa to často, ale obdobie prihlasovania prác do Zlatého klinca prináša v agentúrach aj revíziu toho, čo sa už hodnotilo v Stratégiách. 

A v MUW zrejme zistili, že na svoju vianočnú kampaň v zime zabudli. Dobre urobili, že ju prihlásili v auguste. Naša porota ju z pohľadu craftu vyhlásila za víťaza. 

Pamätáte si na ňu ešte? Pozrite si video: 

Opis práce: 

Vďaka réžii Adama Hashemiho, autora niekoľkých SuperBowl spotov, vznikol výrazný a zapamätateľný príbeh. Dopomohla tomu aj precízna kamera Lasseho Franka, kameramana mnohých hollywoodskych filmov, či citlivá práca so svetlom a s projekciami. To všetko bolo podporené výkonmi hercov z britských divadiel.

Vizitka práce: 

Kategória: Craft

Klient: Telekom

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Creative director: Jaroslav Vígh, Adam Baška

Art director: E. Drexler, V. Holaňová, T. Bánik, M. Ježko

Strategy director: Lenka Dzurendová, Kamil Charvát

Copywriter: Z. Martiniaková, S. Lukáčová, I. Viteková

Account manager: T. Hrutková, J. Pohlmann, M. Zverbík, Z. Havranová, E. Jarembeková

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:00:57 - Feat.: 0 - Title: Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: 0 - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-09-11 12:48:10 - Feat.: 0 - Title: Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness 04 - Modified: 2024-09-11 12:15:39 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio 02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu 03 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 04 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci 05 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. november 2024 22:14