StoryEditor

Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca

11.09.2024, 15:49
  • Case studies sú kvôli Zlatému klincu hotové. A to je pre Hodnotenie Stratégií žatva. V auguste nám prišli naozaj výborné kampane. 
  • Porotcovia dávali 6,7 a posielali prihlášky do ročného finále. Tešíme sa o oceneným agentúram gratulujeme. 
  • Najviac bodov získal Slovník odcudzených slov, ktorý sa stal v tejto kampani zaslúžene top prácou mesiaca. 
  • Skvelé hodnotenie dostali aj práce Deťom s rakovinou, Vzájomný rešpekt je ten najlepší darček a ďalšie. 

Práca, ktorá má hlboký sociálny rozmer. Dezinformácie totiž deformujú našu krajinu. THIS IS LOCCO ani Európskej komisii to nie je jedno, a preto pripravili unikátny slovník. Výsledkom je top kampaň mesiaca august a rekordér tohtomesačného hodnotenia Stratégií. 

Opis práce:

Vytvorili sme jedinečné médium ktoré priamo bojuje proti dezinformáciám. Slovník sa stal symbolom tohoto boja a priamo otváral diskusiu a aktivizoval k jeho rozšíreniu osobnosti, influencerov ale aj obyčajných ľudí či učiteľov hlavne v online priestore. Obrovský úspech dokazujú výsledky kampane.

Vizitka víťaznej práce:

Kategória: Kampaň

Klient: Zastúpenie EK na Slovensku

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Juraj Kováč, Martin Polakovič

Art director: Michaela Močáryová, Klaudia Némethová

Strategy director: Juraj Kováč

Copywriter: Martin Polakovič

Account manager: Patrícia Juríčková, Dominika Bobulová Ivaničová

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:00:57 - Feat.: 0 - Title: Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: 0 - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-09-11 12:48:10 - Feat.: 0 - Title: Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness 04 - Modified: 2024-09-11 12:15:39 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále 05 - Modified: 2024-09-11 13:33:28 - Feat.: 0 - Title: Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio 02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu 03 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 04 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci 05 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2024 22:09