Orange, Telekom aj O2. Prvá trojka si vybojovala cenné skalpy.
StoryEditor

Septembrové Hodnotenie Stratégií ovládli operátori

16.10.2024, 16:23
  • Backstage z Hodnotenie reklamy, ktoré v redakcii Stratégií prebehlo v septembri, píše Ivana Polohová, Associate Creative Director MADE BY VACULIK.
  • Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi. 
  • TOP prácou mesiaca je Správy, ktoré nikto nechce čítať. MUW je pripravilo pre Telekom. 
  • Táto práca je spolu so Slovníkom ukradnutých slov Rekordérom Hodnotenia 2024. 

Tohtomesačné Hodnotenie Stratégií bolo pre mňa premiérové a príjemne ma na ňom prekvapila celkovo pozitívna atmosféra a postoj poroty. Bolo to vecné, bez nejakého nezmyselného hejtu.

Obdobie po uzávierke prihlášok do Zlatého klinca sa odrazilo na výraznej prevahe prác, ktoré mali urobené case studies, čo väčšine pomohlo. Možno aj to je dôvodom, prečo boli viaceré hodnotené nadpriemerne a dočkali sme sa aj rekordéra hodnotenia v kategórii Kampaň: Správy, ktoré nikto nechce čítať od MUW Saatchi & Saatchi.

Tie sa spolu s ich ďalšou vydarenou prácou, Swipe – klip podľa teba postarali o to, že sú Agentúrou mesiaca práve oni.

Vysoko hodnotená bola aj práca pre Orange: Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet od Made by Vaculik, ktorá zvíťazila v dvoch kategóriách, a pri Vizuáloch zas najvýraznejšie rezonovalo Prekvapko pre O2 od Triadu.

Bežiaci oriešok od MullenLowe GGK, naopak, otvoril debatu o tom, či môže ČSOB maratón „hacknúť“ jeho hlavný sponzor tým, že naň nasadí plyšového maskota svojej privátnej značky.

Na záver hádam len to, že hodnotenie hodnotím pozitívne a verím, že sa nastavená latka udrží vysoko aj v ďalších mesiacoch. 

Kompletné hodnotenie za jednotlivé kategórie nájdete v nasledujúcich článkoch: 

Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu

Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií

Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky

Kampaň: V tejto kategórii sme našli top prácu mesiaca aj rekordéra hodnotenia

Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou

Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko

Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky

Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii

OOH: Porote sa najviac páčil outdoor pre Profesia Days

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 17:09