StoryEditor

Juraj Bartoš: Rok 2024 bol štedrý na kvalitnú reklamu, potešilo by ma viac OOH a promo, activation, event

22.01.2025, 10:36
Autor:
redred

Keďže išlo o koncoročné hodnotenie, tak nebolo nutné hľadať kvalitné práce či trápiť sa s nízkym hodnotením. V príjemnej atmosfére sme si mohli pozrieť to najlepšie, čo nám tento rok ponúkol.

image

Adam Marčan o Hodnotení reklamy v Stratégiách 2024: Ak by som bol v porote sám, Influendcérky by mali viac cien

Naopak, boli skôr momenty, keď nám v koncoročnom hodnotení chýbali práce, ktoré sme si viacerí pamätali ako výnimočné, ale nedostali sa do finále. Okrem iných spomeniem Bažant 0,0 %, ktorý by som ja v koncoročnom hodnotení očakával medzi favoritmi.

Je to ponaučenie aj pre mňa, že do budúcnosti sa netreba báť dať aj o stupeň či dva vyššie známky prácam, ktorým veríte, keďže priemerovanie s ostatnými to väčšinou stiahne dole.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 37% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-04 19:58:48 - Feat.: 0 - Title: Štartujeme nový ročník Hodnotenia reklamy v Stratégiách 02 - Modified: 2025-01-17 08:28:10 - Feat.: 0 - Title: Porota Stratégií rozhodla. Toto je "Best of the best" slovenskej reklamy za rok 2024 03 - Modified: 2025-01-21 09:57:05 - Feat.: 0 - Title: Adam Marčan o Hodnotení reklamy v Stratégiách 2024: Ak by som bol v porote sám, Influendcérky by mali viac cien
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. január 2025 10:39