StoryEditor

Kvalita prevýšila kvantitu. Bolo to vydarené kolo

07.04.2025, 14:01

 

"Marcové hodnotenie Stratégií bolo pre mňa presne také, aké by ti to hodnotenia mali byť. Bolo prihlásených len cca 20 prác v rôznych kategóriách a medzi nimi aj viacero fresh kúskov," zhodnotil kreatívny riaditeľ oh my DOT Roman Roj. 

Pozrime sa teda na jednotlivé kategórie a tiež na body, ktoré porotcovia v marci rozdávali. 

KATEGÓRIA FILM, TELEVÍZNA REKLAMA 

5 prác, celkom slušné body a jedna miestenka do finálového Hodnotenia, ktoré bude v decembri. To je stručné zhodnotenie kategórie. Ktu ju vyhral? 

MullenLowe GGK, Podnikajte vlastný príbeh, ČSOB, body od zadávateľov: 5,0, body od agentúr: 5,80

Stručný opis práce: 

Jednoduchý príbeh so smart twistom. Elegantne tak dramatizujeme krehkú hranicu medzi úspechom a neúspechom v podnikaní. To, čo sa javí ako koniec podnikania, je len koniec určitej etapy. Vďaka ČSOB a jej službám príbeh úspešne pokračuje ďalej.

Vizitka: 

Klient: ČSOB

Agentúra: MullenLowe GGK

Creative Director: Peter Ižo

Art Director: Milan Malý 

Strategy Director: Jakub Straka

Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný 

Account Manager: Katarína Prikler, Patrícia Tomčíková 

V tabuľke si pozrite kompletné hodnotenie kategórie aj s bodmi porotcov. Vyzerá to tak, že naše poroty sa nezhodli, aké body majú získať práce pre O2 a Bánoveckú mliekareň. Aj preto týmto dvom spotom ušiel postup do finálovej zostavy. Na to, aby sa tam ocitli, potrebujú v priemere po 5 bodov od každej poroty. 

  Agentúra Názov práce Klient  Body od zadávateľov  Body od agentúr
1.  MullenLowe GGK Podnikajte vlastný príbeh ČSOB 5,00 5,80
2. TRIAD Advertising Spolu je to jednoduchšie O2 4,70 5,40
3. Brand On  Chuť jedna báseň 2 Bánovecká mliekareň 5,30 4,60
4. Wiktor Leo Burnett Figuríny 365.bank 3,30 3,20
5. Popcorn Advertising Tvoj život, tvoj IDEÁL Cerealis  3,00 2,80

 

image

Soňa Podstupková, freelancerka

Soňa Podstupková

Ideamaker & Copywriter

freelancerka

Urobte to, čo divák nečaká a máte ho. Veľmi pekný twist, ktorý vo vlne všeobecného spoločenského pesimizmu prekvapí a osvieži. Prepracovaná vizuálna stránka s ideou elegantne drží krok. Spot je plný sympatického sebavedomia a nádeje. Čo viac si môže biznis reklama priať?

 

image

Lenka Jesenáková

Strategy and business development lead

Zenith

...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. apríl 2025 10:56