"Marcové hodnotenie Stratégií bolo pre mňa presne také, aké by ti to hodnotenia mali byť. Bolo prihlásených len cca 20 prác v rôznych kategóriách a medzi nimi aj viacero fresh kúskov," zhodnotil kreatívny riaditeľ oh my DOT Roman Roj.
Pozrime sa teda na jednotlivé kategórie a tiež na body, ktoré porotcovia v marci rozdávali.
KATEGÓRIA FILM, TELEVÍZNA REKLAMA
5 prác, celkom slušné body a jedna miestenka do finálového Hodnotenia, ktoré bude v decembri. To je stručné zhodnotenie kategórie. Ktu ju vyhral?
MullenLowe GGK, Podnikajte vlastný príbeh, ČSOB, body od zadávateľov: 5,0, body od agentúr: 5,80
Stručný opis práce:
Jednoduchý príbeh so smart twistom. Elegantne tak dramatizujeme krehkú hranicu medzi úspechom a neúspechom v podnikaní. To, čo sa javí ako koniec podnikania, je len koniec určitej etapy. Vďaka ČSOB a jej službám príbeh úspešne pokračuje ďalej.
Vizitka:
Klient: ČSOB
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Milan Malý
Strategy Director: Jakub Straka
Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný
Account Manager: Katarína Prikler, Patrícia Tomčíková
V tabuľke si pozrite kompletné hodnotenie kategórie aj s bodmi porotcov. Vyzerá to tak, že naše poroty sa nezhodli, aké body majú získať práce pre O2 a Bánoveckú mliekareň. Aj preto týmto dvom spotom ušiel postup do finálovej zostavy. Na to, aby sa tam ocitli, potrebujú v priemere po 5 bodov od každej poroty.
Agentúra | Názov práce | Klient | Body od zadávateľov | Body od agentúr | |
1. | MullenLowe GGK | Podnikajte vlastný príbeh | ČSOB | 5,00 | 5,80 |
2. | TRIAD Advertising | Spolu je to jednoduchšie | O2 | 4,70 | 5,40 |
3. | Brand On | Chuť jedna báseň 2 | Bánovecká mliekareň | 5,30 | 4,60 |
4. | Wiktor Leo Burnett | Figuríny | 365.bank | 3,30 | 3,20 |
5. | Popcorn Advertising | Tvoj život, tvoj IDEÁL | Cerealis | 3,00 | 2,80 |
Soňa Podstupková
Ideamaker & Copywriter
freelancerka
Urobte to, čo divák nečaká a máte ho. Veľmi pekný twist, ktorý vo vlne všeobecného spoločenského pesimizmu prekvapí a osvieži. Prepracovaná vizuálna stránka s ideou elegantne drží krok. Spot je plný sympatického sebavedomia a nádeje. Čo viac si môže biznis reklama priať?
Zostáva vám 85% na dočítanie.