Ako už Stratégie informovali, Dáša Juríková spolupracovala s Poštovou bankou od júna tohto roka, a to ako strategický konzultant pre značku.
Od augusta sa stáva súčasťou interného tímu a bude zodpovedná za stratégiu značky, externú komunikáciu, PR, CSR, prieskum trhu, eventy ako aj rozvoj digitálnej stratégie značky na webe a sociálnych sieťach.
„Teším sa, že môžem svojimi skúsenosťami prispieť spoločne s interným tímom a agentúrami, k ďalšiemu rozvoju značky Poštovej banky,“ hovorí Dáša Juríková.
Vedenie marketingu preberí po Miroslavovi Vernerovi, ktorý mal v banke na starosti projekt rebrandingu.
Dáša Juríková študovala na UK v Bratislave odbor environmentalistika. Od roku 2002 pôsobila v poisťovni Union na pozícii manažérky marketingu, neskôr ako Head of Corporate Communications. V roku 2007 začala pracovať pre T-Mobile Slovensko v role Senior Brand Manager. Pre značku Telekom viedla tri roky marketingovú komunikáciu a tri roky zodpovedala za 40-členný integrovaný tím marketingovej komunikácie a digitálnych služieb. Kampane, ktoré riadila, získali viac ako 150 ocenení efektivity aj kreativity doma aj v zahraničí. V súčasnosti sa venuje aj vlastnému projektu Penfriends, biz coachingu a brand consultingu.