Poštová banka
StoryEditor

Podľa Poštovej banky ľudí regionálne rozdiely spájajú

01.03.2022, 15:27
Autor:
REDRED
Prostredníctvom humoru na to poukazuje v novej kampani.

Poštová banka spúšťa kampaň na Lepšiu splátku. „Nechceli sme priniesť úplne nový koncept, keďže nastavenie doterajšej komunikácie bolo úspešné. Naším cieľom bolo umocniť už využívané atribúty a dodať im modernejší a zrozumiteľnejší tón. Vďaka novým vizuálnym prvkom zároveň zdôrazňujeme blízkosť a dostupnosť našich obchodných miest,“ opisuje šéfka marketingu spoločnosti Silvia Žuffa.  

Spot, ktorým banka zahajuje kampaň, odľahčenou formou poukazuje na regionálne rozdiely v rámci výslovnosti a zároveň na veci, na ktoré má verejnosť rovnaký názor. Odohráva sa v školskom prostredí, kde si učiteľku zahrala herečka z poslednej kampane Barbora Chlebcová. Spot sa natáčal na Základnej škole s materskou školou Jeséniova 54 na bratislavskej Kolibe. 

Podľa Poštovej banky je jeho cieľom ľudí spájať. Rozdielnosti medzi jednotlivými regiónmi údajne nie sú prekážkou, ale naopak, prostredníctvom humoru sú pre ľudí skôr tmeliacim prvkom. Novú kampaň pripravila banka v spolupráci s ich dvornou kreatívnou agentúrou WLB.

Poštová banka si chce naďalej zachovávať svoje kľúčové hodnoty, za ktoré považuje praktickosť, dostupnosť, ľudskosť a výhodnosť, ako aj svoj pozicioning, ktorý zastáva v bankovom sektore už od svojho založenia.  

„V openeri a packshote spotov využívame symboly pinov, ktoré predstavujú prítomnosť banky v každom regióne Slovenska,“ dodáva Silvia Žuffa. Symbol farebných pinov, ktoré sa využívajú na označenie miest na mape, je vizuálnym prepojením ATL a BTL línie komunikácie Poštovej banky. Doplnili ich známe textové bubliny, ktoré sú charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spoločne majú umožniť lepšiu rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva. 

Vizitka kampane: 

Klient: Poštová Banka   

Klient: Katka Brezáková, Ivana Mrázová, Silvia Žuffa, Peter Oláš 

Agentúra: Wiktor Leo Burnett 
Creative Director: Kristína Pavlendová 
Strategy Director: Vladimír Lefík  

Art Director: Alexandra Srnková 
Copywriter Senior: Kristína Pavlendová 
Copywriter: Patrícia Al-Hadi 
Account Manager Senior: Michal Kopriva  

Digital Account Executive: Denis Kostelanský 
Produkcia: Leopard production 
Vedúci výroby: Filip Meňky 
Réžia: Roman Fábian 
DOP: Oliver Zahlava   

01 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 02 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu 05 - Modified: 2021-06-14 11:22:27 - Feat.: - Title: Poštová banka a 365.bank si menia svoje pozície, hlavnou bankou sa stane 365.bank
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 22:18