Poštová banka spúšťa kampaň na Lepšiu splátku. „Nechceli sme priniesť úplne nový koncept, keďže nastavenie doterajšej komunikácie bolo úspešné. Naším cieľom bolo umocniť už využívané atribúty a dodať im modernejší a zrozumiteľnejší tón. Vďaka novým vizuálnym prvkom zároveň zdôrazňujeme blízkosť a dostupnosť našich obchodných miest,“ opisuje šéfka marketingu spoločnosti Silvia Žuffa.
Spot, ktorým banka zahajuje kampaň, odľahčenou formou poukazuje na regionálne rozdiely v rámci výslovnosti a zároveň na veci, na ktoré má verejnosť rovnaký názor. Odohráva sa v školskom prostredí, kde si učiteľku zahrala herečka z poslednej kampane Barbora Chlebcová. Spot sa natáčal na Základnej škole s materskou školou Jeséniova 54 na bratislavskej Kolibe.
Podľa Poštovej banky je jeho cieľom ľudí spájať. Rozdielnosti medzi jednotlivými regiónmi údajne nie sú prekážkou, ale naopak, prostredníctvom humoru sú pre ľudí skôr tmeliacim prvkom. Novú kampaň pripravila banka v spolupráci s ich dvornou kreatívnou agentúrou WLB.
Poštová banka si chce naďalej zachovávať svoje kľúčové hodnoty, za ktoré považuje praktickosť, dostupnosť, ľudskosť a výhodnosť, ako aj svoj pozicioning, ktorý zastáva v bankovom sektore už od svojho založenia.
„V openeri a packshote spotov využívame symboly pinov, ktoré predstavujú prítomnosť banky v každom regióne Slovenska,“ dodáva Silvia Žuffa. Symbol farebných pinov, ktoré sa využívajú na označenie miest na mape, je vizuálnym prepojením ATL a BTL línie komunikácie Poštovej banky. Doplnili ich známe textové bubliny, ktoré sú charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spoločne majú umožniť lepšiu rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva.
Vizitka kampane:
Klient: Poštová Banka
Klient: Katka Brezáková, Ivana Mrázová, Silvia Žuffa, Peter Oláš
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Kristína Pavlendová
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Alexandra Srnková
Copywriter Senior: Kristína Pavlendová
Copywriter: Patrícia Al-Hadi
Account Manager Senior: Michal Kopriva
Digital Account Executive: Denis Kostelanský
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby: Filip Meňky
Réžia: Roman Fábian
DOP: Oliver Zahlava