Je zameraná na úverový produkt Lepšia splátka a ďalej rozvíja vynovený koncept, ktorý banka priniesla začiatkom tohto roka. Ide o komplexnú kampaň v online priestore, printe, rádiu a televízii, ktorá je od dnešného dňa podporená novým spotom z dielne Wiktor Leo Burnett. Ten podčiarkuje výhodnosť produktov a blízkosť banky ku klientovi.
Poštová banka spúšťa svoju novú kampaň k Lepšej splátke od septembra. Pokračuje v nastavenej komunikačnej stratégii „ Sme k vám najbližšie“ a rozvíja nosné piliere banky, ako sú zrozumiteľnosť, výhodnosť, dostupnosť a ľudskosť.
Nový spot Poštovej banky sa natáčal priamo na obchodnom mieste. „Jazyk a posolstvá, ktoré v rámci spotu a vlastne aj celej kampane využívame, sú jasné a zrozumiteľné. Chceli sme, aby boli benefity jednoznačne pomenované a divák sa v nich vedel veľmi rýchlo zorientovať. Zároveň sme sa snažili zachovať ľudský faktor a príjemnú atmosféru aj s malou dávkou humoru,“ vysvetľuje Lenka Kalafut Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky.
BTL kampaň bude prebiehať tak v digitálnom priestore, ako aj v tradičných médiách a banka v rámci nej komunikuje refinančný úver Lepšia splátka s úrokovou sadzbou už od 5,5 % ročne. Zjednocovacím prvkom sú textové bubliny, ktoré sú už dlhodobo charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spolu s pinmi podčiarkujú ľahkú rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva. Zároveň celý mediamix kampane, ktorý obsahuje print, online, TV aj rádio, prepája slogan: „S nami to docvakne každému“, ako vtipný odkaz práve na nový televízny spot.
„Je našou prioritou, aby všetko, čo robíme, či už sú to produktové portfólio, služby alebo komunikácia, bolo pre ľudí ľahko uchopiteľné s jasným odkazom na to, že sme pre nich dostupní v každom regióne Slovenska,“ dopĺňa Kalafut Lendacká.
Vizitka kampane:
Klient: Poštová banka
Klient: Katarína Brezáková, Peter Oláš, Ivana Mrázová
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Kristína Pavlendová
Art Director: Alexandra Srnková
Copywriter Senior: Kristína Pavlendová, Martin Motáček
Account Director: Michal Kopriva
Digital Account Executive: Denis Kostelanský
Produkcia: Leopard Production
Produkcia: Tomáš Haraszti, Filip Meňky
Réžia: Roman Fabian