Poštová banka lepšia splátka
StoryEditor

Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov

09.09.2022, 12:32
Autor:
redred

Spot pochádza z dielne Wiktor Leo Burnett. 

Je zameraná na úverový produkt Lepšia splátka a ďalej rozvíja vynovený koncept, ktorý banka priniesla začiatkom tohto roka. Ide o komplexnú kampaň v online priestore, printe, rádiu a televízii, ktorá je od dnešného dňa podporená novým spotom z dielne Wiktor Leo Burnett. Ten podčiarkuje výhodnosť produktov a blízkosť banky ku klientovi.

 

Poštová banka spúšťa svoju novú kampaň k Lepšej splátke od septembra. Pokračuje v nastavenej komunikačnej stratégii „ Sme k vám najbližšie“ a rozvíja nosné piliere banky, ako sú zrozumiteľnosť, výhodnosť, dostupnosť a ľudskosť.

Nový spot Poštovej banky sa natáčal priamo na obchodnom mieste. „Jazyk a posolstvá, ktoré v rámci spotu a vlastne aj celej kampane využívame, sú  jasné a zrozumiteľné. Chceli sme, aby boli benefity jednoznačne pomenované a divák sa v nich vedel veľmi rýchlo zorientovať. Zároveň sme sa snažili zachovať ľudský faktor a príjemnú atmosféru aj s malou dávkou humoru,“ vysvetľuje Lenka Kalafut Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky. 

BTL kampaň bude prebiehať tak v digitálnom priestore, ako aj v tradičných médiách a banka v rámci nej komunikuje refinančný úver Lepšia splátka s úrokovou sadzbou už od 5,5 % ročne. Zjednocovacím prvkom sú textové bubliny, ktoré sú už dlhodobo charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spolu s pinmi podčiarkujú ľahkú rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva. Zároveň celý mediamix kampane, ktorý obsahuje print, online, TV aj rádio, prepája slogan: „S nami to docvakne každému“, ako  vtipný odkaz práve na nový televízny spot.

„Je našou prioritou, aby všetko, čo robíme, či už sú to produktové portfólio, služby alebo komunikácia, bolo pre ľudí ľahko uchopiteľné s jasným odkazom na to, že sme pre nich dostupní v každom regióne Slovenska,“ dopĺňa Kalafut Lendacká.

Vizitka kampane:

Klient: Poštová banka

Klient: Katarína Brezáková, Peter Oláš, Ivana Mrázová

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Kristína Pavlendová

Art Director: Alexandra Srnková

Copywriter Senior: Kristína Pavlendová, Martin Motáček

Account Director: Michal Kopriva

Digital Account Executive: Denis Kostelanský

Produkcia: Leopard Production

Produkcia: Tomáš Haraszti, Filip Meňky

Réžia: Roman Fabian

 

 

01 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta 02 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 03 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 04 - Modified: 2022-09-19 11:54:48 - Feat.: - Title: FLEMA MEDIA AWARDS 2022: Zoznam finalistov je kompletný, sú v ňom viaceré práce zo Slovenska 05 - Modified: 2022-08-26 07:17:31 - Feat.: - Title: AVON: Ružová je farbou prevencie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 20:19