Dominik Miša a Lucia Luptáková majú dlhoročné skúsenosti z oblasti komunikácie z rôznych sektorov a spoločne chcú posilniť komunikáciu značky ako modernej a zákaznícky orientovanej banky.
„Je pre mňa veľkou výzvou rozvíjať komunikáciu a image banky nielen smerom k novinárom, ale aj smerom k zákazníkom. Teším sa na nové skúsenosti, zodpovednosť aj na náročné úlohy,“ povedal Dominik Miša. Do VÚB banky prišiel zo spoločnosti Staffino, kde zodpovedal za PR, sociálne média a marketing. Svoju kariéru naštartoval ako redaktor v spoločnosti Petit Press. Neskôr sa presunul do vydavateľského domu Ringier Axel Springer SK, kde bol pri založení video a online oddelenia, ktoré neskôr riadil.Lucia Luptáková pracovala od roku 2013 v rámci gastro skupiny Bencik Culinary Group, kde zodpovedala za marketing a komunikáciu. „Som rada, že môžem využiť synergiu z minulých skúsenosti z rôznych marketingových a komunikačných oblastí, ktorými som si prešla a budem tak vedieť priniesť nové nápady do komunikácie banky,“ uviedla Lucia Luptáková. Od roku 2003 pracovala v spoločnosti Slovak Telekom. Najprv ako špecialista pre internú a externú komunikáciu, neskôr mala na starosti marketingovú komunikáciu, primárne značky Easy a špeciálne projekty. Predplateným kartám sa venovala aj ako segment manager.