StoryEditor

Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka

31.10.2025, 12:18
Autor:
palpal

VÚB banka opäť komunikuje na mladých. Výrazný spot sa venuje fenoménu FOMO - cieľom je povzbudiť mladých, aby ho skipli a svoje peniaze využili radšej na to, čo im prinesie naozaj radosť.

Kampaň vznikla v spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi a propaguje VÚB Študentský účet s možnou odmenou až do 150 €. Odkaz „Skipni FOMO“ je o slobode aj o finančnej gramotnosti. VÚB banka chce mladých podporiť, aby míňali svoj čas aj peniaze radšej na to, po čom skutočne túžia oni, nie na to, čo ukazuje algoritmus.

Nová platforma SKIP

Kampaň Skipni FOMO je len prvou kapitolou novej dlhodobej platformy pre mladých SKIP. VÚB banka má za cieľ pomáhať svojim klientom riešiť reálne problémy – to je u mladých napríklad aj prestimulovanosť, tlak porovnávania či FOMO. Cieľom platformy je pomôcť tieto problémy skipnúť a uľahčiť im život.

Problém číslo 1: FOMO

Mladí sú dnes prestimulovaní obsahom. Pri každodennom scrollovaní cítia tlak z toho, čo by mali mať, čomu sa venovať alebo kde nemôžu chýbať. Labubu, dubajské čokolády, matcha, parties, športové zápasy celebrít – aj tieto trendy sa stali námetom na nový spot. Prevádza nás ním influencer Michal Totka, dlhoročný ambasádor VÚB banky. Ako mladý influencer a moderátor je však v neustálom kontakte s aktuálnymi trendmi, a tak sám vie, kedy mu nielen on sám, ale aj mladí zvyknú podľahnúť.

AI ako zrkadlo reality sociálnych sietí/digitálneho sveta

Kampaň bude bežať na sociálnych sieťach, kde pribudnú rôzne formáty, ktoré ukážu, ako možno skipnúť FOMO v praxi. Boj o pozornosť je však veľká. VÚB banka si uvedomuje, že jej najväčšou konkurenciou je množstvo kreatívneho obsahu priamo od mladých ľudí – teraz navyše poháňaného umelou inteligenciou, ktorá má na sociálnych sieťach obrovský boom. Rozhodla sa preto bojovať rovnakými zbraňami – približne 95 % spotu vzniklo vďaka umelej inteligencii a možnostiam, ktoré ponúka.

„Sme presvedčení, že banka by mala svojim mladým klientom pomáhať riešiť reálne problémy ich generácie, nielen tie finančné. Platformou SKIP chceme mladých podporiť, aby si zachovali slobodu v rozhodovaní – aby si peniaze a čas šetrili na to, čo ich naozaj napĺňa, a nie na to, čo im diktuje algoritmus alebo okolie. Je to aj o finančnej gramotnosti v praxi a o tom, že VÚB banka tu nie je len pre účet, ale aj pre ich lepší život,“ hovorí Miroslav Kormoš, špecialista offline & online komunikácie vo VÚB banke.

„Všetko podstatné už bolo povedané vyššie. Ja by som chcel touto cestou poďakovať mojím strašne šikovným kolegom, klientovi, ktorý uvidel silu tohto nápadu, a tiež chalanom z www.opa.blue. Už dlho som sa nestretol s takou obrovskou energiou a nadšením pre svoju prácu, ako ukázala táto partia,“ uviedol Jakub Kuvik, Creative Director z MUW Saatchi & Saatchi.

image

Nová platforma SKIP

VÚb
Vizitka kampane:

Klient: VÚB banka – Miroslav Kormoš, Nikola Olekšáková
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Adam Bača
Copywriter: Marika Tisoňová, Janka Harakaľová, Adam Baška
Social Media Specialist: Gabriela Kaňová
Strategy: Pavol Paulenda
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Marek Galierik
Produkcia: Opa
Produkčný manažér: Filip Hinca
Réžia: Adam Kubala
Kamera: Oliver Záhlava
Hudba a zvuk: Lukáš Hutňanský

01 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 04 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU 05 - Modified: 2025-10-28 09:20:32 - Feat.: - Title: 365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2025 23:18