Novým riaditeľom marketingu a komunikácie Kooperativa poisťovňa sa v priebehu mája stal Juraj Mičko. Vo svojej novej úlohe zodpovedá za marketingovú stratégiu značky, za externú, ako aj internú komunikáciu. Mičko sa pozícii nahradil Zuzanu Wagnerovú, ktorá odišla po viac ako 20 rokoch v Kooperativa poisťovni, kde počas tohto obdobia pôsobila na viacerých pozíciách.
Juraj Mičko pôsobí v marketingu pôsobí už viac ako 15 rokov z čoho väčšinu času strávil na rôznych marketingových pozíciách v segmentoch telekomunikácii a automotivu. Začínal na oddelení marketingovej komunikácie v T-Mobile, odkiaľ prešiel do O2 a naposledy viedol, viac ako sedem rokov, oddelenie marketingu Kia Motors, kde mal na starosti okrem špecifikácie a cenotvorby vozidiel určených pre slovenský trh aj imidž značky, marketingovú komunikáciu, PR aktivity a CRM.
Je členom občianskeho združenia Ľudia z marketingu.
„Som rád, že som sa mohol stať súčasťou spoločnosti Kooperativa, ktorá je jedným z lídrov v oblasti poisťovníctva s dlhou tradíciou na našom trhu. Úprimne dúfam a verím, že sa mi podarí nadviazať na vydarené kampane a ďalej budovať úspešnú značku. Je to pre mňa veľká výzva a záväzok. Priority do budúcna vidím v prepojení marketingovej stratégie na stratégiu firmu, v digitalizácii procesov a komunikácie a v budovaní pozitívneho vzťahu k značke,“ uviedol Juraj Mičko.
„Kooperativa je moderná spoločnosť, ktorá rastie a rozvíja sa vďaka novým technológiám a digitalizácii. Som presvedčený, že Juraj Mičko podporí tento trend modernizácie poisťovne a zúročí svoje skúsenosti v oblasti marketingu v prospech našej spoločnosti aj v tak náročnom podnikateľskom prostredí akým je poistný trh,“ dodáva predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne Kooperativa, Vladimír Bakeš.