O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Poisťovňa KOOPERATIVA prichádza na scénu s novou, imidžovou kampaňou. O kreatívne riešenie sa aj tentoraz postarala jej dvorná agentúra MUW Saaatchi & Saatchi.
Séria troch 20-sekundových spotov využíva motív povery klopania na drevo – pre istotu. KOOPERATIVA apeluje na ľudí, aby sa na nástrahy života namiesto klopania radšej naozaj pripravili. „Nová kampaň reaguje na reálne potreby klientov, ktorí majú naše užitočné služby vždy poruke,“ vysvetľuje Zuzana Wagnerová, riaditeľka Úseku marketingu a komunikácie poisťovne KOOPERATIVA.
Televízne spoty predstavujú mikropríbehy hlavného hrdinu, pretekára, ktoré sa odohrávajú v jeho garáži. Klopkanie na drevo „pre istotu“ od jeho známych paradoxne vyvolá nežiadúci efekt. Slovné spojenie „Pre istotu“ je zároveň aj dlhoročným claimom KOOPERATIVY.
Kampaň bude nasadená v TV, rozhlasových spotoch a na online banneroch.
Poisťovňa komunikovala minulý rok povinné zmluvné poistenie s humorom. Televízny spot Na cestách je občas divočina dramatizoval obávanú nočnú moru vodičov- stret s divou zverov.
Vizitka kampane: Creative Director: Adam Marčan Art Director: Adam Marčan Copywriter: Matúš Kvas Strategy Director: Kamil Charvát Strategy Planner: Klaudia Linkeschová Unit Director: Anna Dzurjaníková Account Manager: Zuzana Záziková Režisér: Dano Dekan Produkcia: Hitchhiker Films
01 - Modified: 2021-11-03 06:31:09 - Feat.: - Title: Vianoce v Telekome: Operátor v spote myslí na každého. Aj na tých, ktorí budú v práci
02 - Modified: 2021-10-05 09:41:14 - Feat.: - Title: ČSOB hľadá pomocou novej kampane najvitálnejších Slovákov
03 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti?
04 - Modified: 2021-08-31 11:54:59 - Feat.: - Title: Vypadnutý internet vám už zábavu nepokazí
05 - Modified: 2021-08-30 13:32:47 - Feat.: - Title: Vybil sa vám mobil v prírode? Nabije vám ho Lesná nabíjačka