Nová kampaň poisťovne KOOPERATIVA Bezstarostný domov.
StoryEditor

Život je plný pohrôm. A tak to má byť, hovorí KOOPERATIVA v novej kampani

24.09.2025, 14:02
Autor:
michmich

Hrdinom kampane na poistenie nehnuteľnosti a domácnosti od agentúry THIS IS LOCCO je oceňovaný šéfkuchár Lukáš Heuser.

Poisťovňa KOOPERATIVA tento rok začala s novým komunikačným konceptom Život je plný. Hovorí o tom, že k plnohodnotnému životu faily jednoducho patria. Posúvajú nás ďalej, hlavné je, že sa pri tom máme na koho spoľahnúť.

Po kampani na životné poistenie sa tentokrát sústreďuje na poistenie domova Bezstarostný domov. Divákom v ňom predstavuje úspešného slovenského šéfkuchára Lukáša Heusera, ktorý sa v kuchyni počas svojho života stretol s množstvom pohrôm, ale práve vďaka nim sa dostal až tam, kde je.

Rodák z Lučenca začínal v reštauráciách ako umývač riadu, postupne sa však vypracoval až napozíciu sous-chefa v štvorhviezdičkovom hoteli vo Švajčiarsku a po návrate do Lučenca si založil vlastnú reštauráciu Origin. Bol finalistom švajčiarskej súťaže Marmite Youngster 2023, získal ocenenie Objav roka na slovenskom Gurmán Award a titul Šéfkuchár zajtrajška podľa bedekra Gault&Millau.

image

Nová kampaň poisťovne KOOPERATIVA Bezstarostný domov.

„Zlyhania sú veľmi cenné. Sú to dôkazy odvahy a cesta k tomu, ako sa stále zlepšovať. Je dobré, že si to uvedomuje práve jednotka na poisťovacom trhu KOOPERATIVA a pokračuje so svojím konceptom aj v ďalšej kampani na poistenie domova, ktorý Slovákov zoznamuje so zaujímavým a inšpiratívnym človekom,“ hovorí Michal Roháček, Senior Copywriter z THIS IS LOCCO.

„Koncept reflektuje náš zámer komunikovať život v jeho autentickej podobe – so všetkými výzvami, nečakanými situáciami, ale aj momentmi rastu a spolupatričnosti. V kampani na Bezstarostný domov nadväzujeme na túto filozofiu a prostredníctvom príbehu Lukáša Heusera ukazujeme, že aj zdanlivé nezdary môžu byť impulzom k výnimočným výsledkom. Zároveň zdôrazňujeme, že práve v týchto chvíľach je dôležité mať istotu a oporu – presne to, čo KOOPERATIVA svojim klientom ponúka,“ dopĺňa Zlatica Hartmanová, vedúca oddelenia značky a marketingovej komunikácie, KOOPERATIVA.

Kľúčovým médiom kampane je 30-sekundový TV spot. Vznikol tiež key vizuál Život je plný vzplanutí, ktorý ľudia môžu vidieť na OOH, v printe a online.

Vizitka kampane–Život je plný...pohrôm

Zadávateľ: KOOPERATIVA

Agentúra:THIS IS LOCCO

Kreatívny koncept: „Život je plný“

Creative & Strategy Director: Juraj Kováč

Copywriter: Michal Roháček, Roman Jurčák, Adela Holubčíková

Art Directior: Martin Jaňák, Adrián Mery

Account Team: Petra Kalmárová, Dominika Bobulová Ivaničová

Produkcia: Hitchhiker

Films Réžia: Wolfberg

Kamera: Marián Ontko

01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco 03 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika 04 - Modified: 2025-10-13 04:00:00 - Feat.: - Title: Čo je kľúčové pre accounta? Práca s technológiami, komunikácia, asertivita a schopnosť nezblázniť sa 05 - Modified: 2025-10-10 06:34:13 - Feat.: - Title: Čím viac pravidiel marketingu porušíte, tým budú vaše kampane úspešnejšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:51