Poisťovňa KOOPERATIVA tento rok začala s novým komunikačným konceptom Život je plný. Hovorí o tom, že k plnohodnotnému životu faily jednoducho patria. Posúvajú nás ďalej, hlavné je, že sa pri tom máme na koho spoľahnúť.
Po kampani na životné poistenie sa tentokrát sústreďuje na poistenie domova Bezstarostný domov. Divákom v ňom predstavuje úspešného slovenského šéfkuchára Lukáša Heusera, ktorý sa v kuchyni počas svojho života stretol s množstvom pohrôm, ale práve vďaka nim sa dostal až tam, kde je.
Rodák z Lučenca začínal v reštauráciách ako umývač riadu, postupne sa však vypracoval až napozíciu sous-chefa v štvorhviezdičkovom hoteli vo Švajčiarsku a po návrate do Lučenca si založil vlastnú reštauráciu Origin. Bol finalistom švajčiarskej súťaže Marmite Youngster 2023, získal ocenenie Objav roka na slovenskom Gurmán Award a titul Šéfkuchár zajtrajška podľa bedekra Gault&Millau.
„Zlyhania sú veľmi cenné. Sú to dôkazy odvahy a cesta k tomu, ako sa stále zlepšovať. Je dobré, že si to uvedomuje práve jednotka na poisťovacom trhu KOOPERATIVA a pokračuje so svojím konceptom aj v ďalšej kampani na poistenie domova, ktorý Slovákov zoznamuje so zaujímavým a inšpiratívnym človekom,“ hovorí Michal Roháček, Senior Copywriter z THIS IS LOCCO.„Koncept reflektuje náš zámer komunikovať život v jeho autentickej podobe – so všetkými výzvami, nečakanými situáciami, ale aj momentmi rastu a spolupatričnosti. V kampani na Bezstarostný domov nadväzujeme na túto filozofiu a prostredníctvom príbehu Lukáša Heusera ukazujeme, že aj zdanlivé nezdary môžu byť impulzom k výnimočným výsledkom. Zároveň zdôrazňujeme, že práve v týchto chvíľach je dôležité mať istotu a oporu – presne to, čo KOOPERATIVA svojim klientom ponúka,“ dopĺňa Zlatica Hartmanová, vedúca oddelenia značky a marketingovej komunikácie, KOOPERATIVA.
Kľúčovým médiom kampane je 30-sekundový TV spot. Vznikol tiež key vizuál Život je plný vzplanutí, ktorý ľudia môžu vidieť na OOH, v printe a online.
Vizitka kampane–Život je plný...pohrôm
Zadávateľ: KOOPERATIVA
Agentúra:THIS IS LOCCO
Kreatívny koncept: „Život je plný“
Creative & Strategy Director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček, Roman Jurčák, Adela Holubčíková
Art Directior: Martin Jaňák, Adrián Mery
Account Team: Petra Kalmárová, Dominika Bobulová Ivaničová
Produkcia: Hitchhiker
Films Réžia: Wolfberg
Kamera: Marián Ontko

