Spoločnosť Danone oznamuje zmenu na pozícii marketingového riaditeľa. Nedávno sa tejto pozície ujal Marek Ševčík. Je zodpovedný najmä za komunikáciu rastlinných značiek, mliečnych výrobkov a detskej výživy.
„Moja práca ma naučila, že všetko sa začína u ľudí. A tiež, že každá kríza je zároveň novou príležitosťou pre značku a spoločnosť. Rok 2022 už teraz ukazuje, že bude veľmi odlišný od predchádzajúceho obdobia a bude potrebné hľadať nové riešenia.“ hovorí Marek Ševčík.
Vzhľadom na nedávnu transformáciu spoločnosti Danone v duchu stratégie „Local first“ zastáva Marek Ševčík túto pozíciu súčasne v Českej republike aj na Slovensku. V tejto funkcii nikoho nenahrádza, keďže bola vytvorená v novej štruktúre po fúzií spoločností Danone a Nutricia.
Marek Ševčík absolvoval Vysokú školu ekonomickú v Prahe a stáž na Marquette University vo Wisconsine, USA. Do spoločnosti Danone nastúpil v roku 2006. Má profesionálne skúsenosti v oblasti marketingu a obchodu. V rokoch 2013-2017 rozvíjal z Budapešti značku Actimel pre región HCS a v rokoch 2017-2020 bol zodpovedný za Commercial Development pre rumunský trh.
Spoločnosť Danone je najväčším svetovým výrobcom čerstvých mliečnych výrobkov, produktov na rastlinnej báze a svetovou dvojkou v kategórii detskej výživy a balených vôd. Ponúka značky ako napríklad Activia, Actimel, Danette, Kostici a Fantasia, produkty na rastlinnom základe ALPRO, Provamel a produktov detskej a klinickej výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a ďalšie.