Francisc chce upevniť vedúce postavenie spoločnosti Danone na oboch trhoch a viesť ju k ďalšiemu udržateľnému rastu spolu s prínosom pre spoločnosť.
Vo svojej predchádzajúcej funkcii bol Francisc Kiss globálnym riaditeľom pre kategórie a predajné kanály v spoločnosti Danone Amsterdam, kde bol zodpovedný za rozvoj kategórií a riadenie stratégie predajných kanálov divízie špeciálnej výživy (Global Category & Sales Channels Director). Od februára 2022 koordinoval aj strategické plánovanie divízie špeciálnej výživy v strednej a východnej Európe (Slovensko, Česká republika, Maďarsko a Rumunsko).
Francisc v minulosti pôsobil v spoločnostiach ako Kraft Foods, GSK Healthcare a v roku 2009 nastúpil do spoločnosti Danone, kde pracoval na rôznych pozíciách v oblasti predaja, marketingu a obchodného riadenia na lokálnej aj globálnej úrovni.
Cieľom spoločnosti Danone je vyvíjať výživové riešenia vo forme produktov založených na výskume, ktoré pozitívne ovplyvnia život a zdravie spotrebiteľov. Portfólio produktov spoločnosti Danone v súčasnosti zahŕňa známe produktové rady mliečnych a rastlinných výrobkov ako Activia, Actimel, Danette, Fantasia, či ALPRO, ako aj produkty detskej výživy Nutrilon a Hami a prípravky klinickej výživy Nutridrink, Forticare, Cubitan, Nutrison, Neocate a ďalšie.