Kampaň Screentime, ktorá potrvá do 14. apríla 2022, je súčasťou novej filozofie značky Coca-Cola s názvom Real Magic (Kúzlo byť spolu), ktorá obnovuje prísľub spoločnosti Coca-Cola zjednotiť ľudí na celom svete v ich každodennom živote.
„Kampaň Screentime chce bez rozdielu spájať všetkých mladých ľudí na celom svete, keď sa rozhodnú užiť si voľný čas príjemným odpočinkom pred obrazovkou, či už hrami s kamarátmi, alebo spoločným sledovaním filmov, seriálov a zábavných či vzdelávacích videí. A súčasťou týchto odpočinkových chvíľ a príjemných zážitkov mladých ľudí je aj osviežujúca Coca-Cola,“ vysvetľuje zámer kampane Mária Drotárová, manažérka značky Coca-Cola v The Coca-Cola Company ČR/SR.
Kampaň sprevádza video It Must Be Real (To musí byť skutočné). Tento krátky digitálny film predstavuje skupinu mladých ľudí, ktorí sa zabávajú hrami na svojich mobilných zariadeniach. „Zobrazuje skutočné nadšenie a emócie, ktoré hry vyvolávajú, a rolu nápoja Coca-Cola ako ľadovo vychladeného spojenca, vďaka ktorému sú hráči po celý čas svieži. Vo videu sa objavujú aj scény z Wild Rift od Riot Games, čo je jedna z najrýchlejšie rastúcich mobilných hier. Bude nasadené v rámci 360° kampane v online svete a v digitálnych médiách,“ hovorí Mária Drotárová.
Do kampane sa zapoja aj vybraní influenceri, napríklad Peter Altof, známy ako Expl0ited, ktorý je spojený s herným svetom. Podporená bude aj na sociálnych sieťach YouTube, Instagram a Facebook. Súčasťou kampane je aj celonárodná spotrebiteľská súťaž Coca-Cola Screentime.