StoryEditor

Respect APP posilnila Michaela Chrkavá

12.10.2022, 12:00
Autor:
redred

V agentúre bude viesť digitálne oddelenie. 

Michaela Chrkavá je absolventkou Katedry masmediálnej komunikácie v Trnave. V minulosti pracovala v agentúrach Core4 Advertising, Hype a PS:Digital. Ostatné dva roky sa starala primárne o svojich freelance klientov a social mediám sa venovala aj z pozície konzultantky. Okrem iného je známa aj ako spoluzakladateľka podcastu Sexuálna výchova, ktorý patrí medzi najpočúvanejšie na Slovensku. 

„Po agentúrnej pauze som veľmi rada, že ma opäť stiahli reklamné vody a znovu mám príležitosť zúčastňovať sa s kolegami na brainstormingoch a každodenných zadaniach. Teším sa najmä na príliv kreatívnej energie s novými klientmi a som zvedavá, ako zvládnem novú pozíciu a formovanie digitálneho tímu. Som (pre)motivovaná nielen odovzdávať skúsenosti mladším kolegom, ale aj sama sa vzdelávať v oblastiach, v ktorých mám medzery. Byť opäť v office je nakoniec celkom fajn pocit,“  komenutuje novú pracovnú výzvu Michaela Chrkavá. 

Respect APP sa v online komunikácii stará o značky Kaufland, Hyundai, Rakyta, GfK, OOCR Malé Karpaty, Victory Travel a o neziskovú organizáciu Úsmev ako dar.

Michaela bude ako Head of Digital v agentúre supervízovať kampane pre existujúcich klientov a podieľať sa na digitálnych marketingových stratégiách do tendrov. Nahrádza tak Barboru Jozefíkovú, ktorá po dvoch rokoch spolupráce odišla za ďalšími pracovnými výzvami.

„Spoluprácu s Miškou som si vyskúšal už pred niekoľkými rokmi. Podarilo sa nám vtedy  viacero pekných kampaní a ostali sme v pravidelnom kontakte aj po tom, čo sa naše pracovné cesty rozišli. O to radšej som,  že sa teraz opäť spájajú. Som presvedčený, že svojimi skúsenosťami, prístupom a energiou je presne tým, čo sme v Respecte momentálne potrebovali,“ vyjadril sa k novej posile kreatívny riaditeľ Lukáš Lukonič. 

„Verím, že Miška bude pre náš tím veľkým prínosom aj vďaka jej vlastným skúsenostiam pri tvorení úspešných, nových značiek v social media prostredí. Na projekty sa vie pozerať nie len ako kreatívny človek z agentúry, ale aj ako klient so svojimi biznis očakávaniami,“ uzavrela Managing Directorka Tina Bineva. 

01 - Modified: 2022-11-18 10:43:34 - Feat.: - Title: Ako vznikli TikToky zo supermarketu a prečo nás tieto skeče bavia? 02 - Modified: 2022-05-25 15:03:17 - Feat.: - Title: Respect APP bude tvoriť kampane pre United Classifieds 03 - Modified: 2021-11-19 14:53:03 - Feat.: - Title: Deti v núdzi musí byť počuť, zhodujú sa známe osobnosti 04 - Modified: 2021-11-08 09:27:27 - Feat.: - Title: Ako spoznáte správneho Nitrana? Nemá na saláme 05 - Modified: 2021-06-21 06:58:59 - Feat.: - Title: Úsmev ako dar priniesol netradičné predstavenia talentovaných detí
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2022 01:50