Respect APP zabodovala na Euro Effie s kampaňou pre Úsmev ako dar. Z galavečera si odnáša bronz.
StoryEditor

Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz

13.12.2024, 08:35
Autor:
lezlez

Vo finále prestížnej súťaže efektivity bolo zo Slovenska 5 prác so 6 shortlistami. V boji o kovy uspela len jedna. 

Kampaň „Deti v núdzi musia byť vidieť“, ktorú pre organizáciu Úsmev ako dar pripravila reklamná agentúra Respect APP v spolupráci s SKPR Strategies, získala prestížne ocenenie na celoeurópskej súťaži efektivity Euro Effie v kategórii Positive Change: Social Good – Non-Profit. Ide o jedinú slovenskú prácu, ktorá na galavečeri získala cenný kov. Triad, MUW Saatchi & Saatchi a This is locco majú shortlisty. 

Cieľom kampane bolo upozorniť na deti ohrozené chudobou, ktoré spoločnosť často prehliada. Inšpiráciou bol trend, kde mediálne známi rodičia a influenceri na sociálnych sieťach zakrývajú tváre svojim deťom. Výsledkom bol kumulatívny zásah viac ako 2,8 milióna používateľov, pričom sa podarilo vyzbierať vyše 224-tisíc eur na pomoc deťom v núdzi. To všetko s minimálnymi produkčnými a mediálnymi nákladmi.

image

Respect APP zabodovala na Euro Effie s kampaňou pre Úsmev ako dar. Z galavečera si odnáša bronz.

Ondrej Štefánik, šéf agentúry Respect APP, vyjadril radosť z ocenenia: „Veľmi nás teší, že naša kreativita bola efektívna, zasiahla tam, kde bolo treba, a pomohla tým, čo to najviac potrebujú. Respect APP oslavuje tento rok 20 rokov svojej existencie a toto ocenenie je príjemným darčekom k nášmu výročiu. Ďakujeme celému tímu, ktorý na kampani pracoval.“

Mária Soboličová, manažér pre fundraising a PR Úsmev ako dar dodala: „Úsmev ako dar častokrát pracuje s minimálnym marketingovým a PR badžetom. O to viac sme vďační, že máme po svojom boku profesionálov, ktorí nás usmerňujú a pomáhajú nám robiť efektívne kampane, vďaka ktorým dokážeme spojiť verejnosť so stovkami rodín v núdzi, ktoré to naozaj potrebujú. Toto ocenenie nám prinieslo obrovskú radosť a ocenenie našej práce. Ďakujeme.“ 

image

Respect APP zabodovala na Euro Effie s kampaňou pre Úsmev ako dar. Z galavečera si odnáša bronz.

Kredity: 

Prihlasovatelia: Respect APP, Úsmev ako dar, SKPR Strategies 

Strategy director/Strategy planner: Yolka Udičová

Copywritter: Lukáš Lukonič

Creative Director: Lukáš Lukonič

Art director: Michal Kvasnica,  Lenka Hercegová

Account Director: Tina Bineva

Zo slovenských agentúr získali shortlisty ešte tieto práce: 

Triad - Creative Fast Aid

2x shortlist v kategóriách: Multi-Market: Artificial Intelligence (AI) a Multi-Market: Business-to-business

Darovanie máme v krvi - MUW Saatchi and Saatchi, Telekom

shortlist v kategórii: Positive Change: Social Good - Brands

"Disconnect to reconnect", THIS IS LOCCO, SPP

shortlist v kategórii: Positive Change: Social Good – Brands

Slovník odcudzených slov, THIS IS LOCCO, Zastúpenie EK na Slovensku 

shortlist v kategórii: Positive Change: Social Good – Non-Profit

 

Body za Euro Effie sú súčasťou rebríčka Agentúra roka 2024. Gratulujeme!

 

 

01 - Modified: 2024-12-09 12:03:25 - Feat.: - Title: Ďalšie dobré správy zo súťaže Eurobest 02 - Modified: 2024-11-23 14:33:26 - Feat.: - Title: ADC Europe: Slovensko získalo päť cenných kovov. Made by Vaculík má striebro za Lúčnicu 03 - Modified: 2024-11-19 11:08:29 - Feat.: - Title: Eurobest zverejnil shortlisty. Radosť zavládla aj v troch našich agentúrach 04 - Modified: 2024-11-05 11:10:21 - Feat.: - Title: ADCE AWARDS 2024: Porota vybrala finalistov. Získali shortlisty aj slovenské agentúry? 05 - Modified: 2024-11-05 08:48:14 - Feat.: - Title: O Euro Effie zabojuje 5 prác zo Slovenska. Jedna má dva shortlisty
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. december 2024 09:26