Jakub Straka sa stal novým Head of Strategy & Innovation reklamnej agentúry MullenLowe GGK. Juraj Kadlec je jej novým Head of Digital
StoryEditor

Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK

09.05.2024, 12:19
Autor:
redred

Reklamná agentúra MullenLowe GGK posilňuje svoju organizačnú štruktúru vytvorením dvoch nových pozícií.

V uplynulom období zaznamenala agentúra významný progres v novom biznise, o čom svedčí príchod troch silných značiek za uplynulé obdobie: TIPOS, BILLA a ČSOB. S tým súvisiaci rast agentúry podmienil aj zmeny v jej organizačnej štruktúre.

S platnosťou od prvého mája nastúpili do čela dvoch nových pozícií – Head of Strategy & Innovation resp. Head of Digital – Jakub Straka a Juraj Kadlec.

Jakub Straka pôsobí v agentúre už druhý rok. V súvislosti s novou pozíciou Head of Strategy & Innovation preberá strategickú zodpovednosť za všetky značky v agentúre. Zároveň sa tým stáva pravou rukou pre kreatívny trojlístok Vlado Slivka, Braňo Mladý a Peter Ižo. Jakubovou misiou majú byť inovácie a strategický leadership pri formovaní komunikačných výstupov. 

“Za dva roky sme prešli kus cesty a chcem touto cestou poďakovať každému, s kým sa mi skrížili cesty na interných reviews a klientskych prezentáciach. Teším sa na nové výzvy, ktoré čakajú nielen mňa, ale aj agentúru,” dodal Jakub Straka.

Juraj Kadlec prichádza do agentúry ako nová posila. V novej pozícii Head of Digital prichádza posilniť digitálne kompetencie agentúry, ktorá je členskou agentúrou ADMA. Juraj má skúsenosti z pôsobenia napríklad v Zoznam.sk, Tatra Banke, či v mediálnej agentúre Universal McCann, ale aj z vlastného podnikania. 

“Do MLGGK prichádzam s víziou posilniť digitálne kompetencie agentúry, ktoré sú už teraz na veľmi vysokej úrovni, čiže ide nepochybne o veľkú výzvu. MullenLowe GGK je na trhu 33 rokov a momentálne prechádza renesanciou. O to viac ma teší ľudsky príjemné prostredie a profesionalita kolegov, ktorú vnímam od prvého dňa,” dodal Juraj Kadlec.

MullenLowe GGK je členom KRAS-u aj ADMA. Marek Pajtáš, CEO agentúry, na margo dvoch nových posíl poznamenal: “To klišé o tom, že marketing je people business, asi všetci poznáme. To, že je to aj veľká pravda, sa presviedčam počas celej svojej kariéry v reklame. Preto som rád, že na dve dôležité pozície nastupujú chalani, ktorí majú nielen profesionálny potenciál, ale sú aj ľudsky prínosom. Držím Jakubovi a Jurajovi palce, nech ich to u nás stále viac baví a svojím dielom prispejú k ďalšiemu progresu agentúry a značiek, o ktoré sa staráme.” 

 

 

01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-09-13 06:00:00 - Feat.: - Title: Andrea Jurgošová: Dobrý copywriter sa nevypíše za počítačom, ale tým, že skúša nové veci 05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2024 12:20