V uplynulom období zaznamenala agentúra významný progres v novom biznise, o čom svedčí príchod troch silných značiek za uplynulé obdobie: TIPOS, BILLA a ČSOB. S tým súvisiaci rast agentúry podmienil aj zmeny v jej organizačnej štruktúre.
S platnosťou od prvého mája nastúpili do čela dvoch nových pozícií – Head of Strategy & Innovation resp. Head of Digital – Jakub Straka a Juraj Kadlec.
Jakub Straka pôsobí v agentúre už druhý rok. V súvislosti s novou pozíciou Head of Strategy & Innovation preberá strategickú zodpovednosť za všetky značky v agentúre. Zároveň sa tým stáva pravou rukou pre kreatívny trojlístok Vlado Slivka, Braňo Mladý a Peter Ižo. Jakubovou misiou majú byť inovácie a strategický leadership pri formovaní komunikačných výstupov.
“Za dva roky sme prešli kus cesty a chcem touto cestou poďakovať každému, s kým sa mi skrížili cesty na interných reviews a klientskych prezentáciach. Teším sa na nové výzvy, ktoré čakajú nielen mňa, ale aj agentúru,” dodal Jakub Straka.
Juraj Kadlec prichádza do agentúry ako nová posila. V novej pozícii Head of Digital prichádza posilniť digitálne kompetencie agentúry, ktorá je členskou agentúrou ADMA. Juraj má skúsenosti z pôsobenia napríklad v Zoznam.sk, Tatra Banke, či v mediálnej agentúre Universal McCann, ale aj z vlastného podnikania.
“Do MLGGK prichádzam s víziou posilniť digitálne kompetencie agentúry, ktoré sú už teraz na veľmi vysokej úrovni, čiže ide nepochybne o veľkú výzvu. MullenLowe GGK je na trhu 33 rokov a momentálne prechádza renesanciou. O to viac ma teší ľudsky príjemné prostredie a profesionalita kolegov, ktorú vnímam od prvého dňa,” dodal Juraj Kadlec.
MullenLowe GGK je členom KRAS-u aj ADMA. Marek Pajtáš, CEO agentúry, na margo dvoch nových posíl poznamenal: “To klišé o tom, že marketing je people business, asi všetci poznáme. To, že je to aj veľká pravda, sa presviedčam počas celej svojej kariéry v reklame. Preto som rád, že na dve dôležité pozície nastupujú chalani, ktorí majú nielen profesionálny potenciál, ale sú aj ľudsky prínosom. Držím Jakubovi a Jurajovi palce, nech ich to u nás stále viac baví a svojím dielom prispejú k ďalšiemu progresu agentúry a značiek, o ktoré sa staráme.”