Zľava: Günter Neubacher (Marketing Baumit Group), Marek Pajtáš (CEO MullenLowe GGK), Roman Stickler (CMO Baumit Group)
StoryEditor

Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín

10.07.2025, 14:18
Autor:
lezlez

Veľkého medzinárodného tendra sa zúčastnilo päť agentúr.

Baumit International patrí k popredným európskym výrobcom stavebných materiálov, pričom na viacerých trhoch má lídrovské postavenie. Koncom minulého roku došlo v rakúskej centrále Baumitu k rozhodnutiu vytvoriť nový globálny komunikačný koncept. V súvislosti s tým bolo vyhlásené výberové konanie, ktorého sa zúčastnilo päť medzinárodných agentúr. Víťazom viackolového tendra sa stala slovenská reklamná agentúra MullenLowe GGK.

„Spolupráca MullenLowe GGK a značky Baumit je unikátna. Na Slovensku trvá vyše 30 rokov, na medzinárodných trhoch už viac ako dve desaťročia. Musím skonštatovať, že táto nová výzva bola z môjho pohľadu tou najťažšou v histórii našej spolupráce. Zároveň však dodám, že asi aj najkomplexnejšou a tým aj najzaujímavejšou. Od začiatku tendra sme cítili veľkú zodpovednosť potvrdiť, že tie desaťročia spolupráce neboli náhodné. S potešením konštatujem, že sme si získali dôveru nového vedenia a naďalej budeme môcť spoločne formovať tento významný európsky brand,“ dodal na margo nedávno skončeného výberového konania Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK.

Symbolickým zavŕšením výberového konania bolo júnové stretnutie Baumit Marketing Circle 2025 vo Varšave, v rámci ktorého zástupcovia agentúry a klienta predstavili nový komunikačný koncept reprezentantom všetkých krajín, kde Baumit pôsobí.   

Na pokračovanie spolupráce sa tešia aj v rakúskom Wopfingu, kde sídli centrála Baumit International. „Komplexnosť a unikátnosť tohto výberového konania bola aj v tom, že sme si na úvod spravili dôkladnú analýzu situácie na jednotlivých trhoch a do procesu relaunchu značky sme zapojili všetky krajiny. Počas tendrových prezentácií sme videli viacero originálnych pohľadov a kreatívnych konceptov. Na záver musím opäť iba skonštatovať to, čo som povedal po prezentácii MLGGK - že sa ukázalo, prečo už 23 rokov spolupracujeme. Máme pred sebou ambiciózny plán a náročné výzvy, ktoré verím spoločne zvládneme so skvelým bratislavským tímom,“ uviedol Roman Stickler, CMO Baumit Group.

 

01 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb 02 - Modified: 2025-10-08 09:42:18 - Feat.: - Title: Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca je špičková exekúcia, ale Bubliny odstrelili od zvyšku prác 03 - Modified: 2025-06-13 07:41:01 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Teším aj bojím sa zároveň. Mám pred nástupom do LePub Amsterdam veľký rešpekt 04 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 05 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 01:25