Ten sa do banky vracia po dvoch rokoch, počas ktorých riadil marketing v poisťovni Allianz. Peter Stopiak je skúseným marketérom, v oblasti marketingu a komunikácie sa pohybuje viac ako 20 rokov. Naposledy viac ako sedem rokov pôsobil vo VÚB banke ako Head of Marketing Communication & Online. Predtým pôsobil aj v Asset Managemente Slovenskej sporiteľne, v O2 a v Sberbank Slovensko. Vyštudoval obchod a marketing na Ekonomickej univerzite v Bratislave.
„Vraciam sa späť do známeho prostredia, tentoraz však preberiem zodpovednosť za celú komunikáciu. VÚB bola dlhé roky silná v strategickom nastavení komunikácie, má výborný tím a to je základ, na ktorom budeme stavať,“ vysvetľuje.
VÚB dosahovala jednu z najvyšších rozpoznateľností a efektivitu reklamy spomedzi všetkých finančných inštitúcií na trhu. Získala množstvo ocenení na Slovensku aj v medzinárodnom kontexte a tým najprestížnejším bola Grand Prix na EFFIE Europe Awards, ktoré bolo prvým najvyšším ocenením pre Slovensko vôbec. VÚB sa úspešne transformovala na modernú a zodpovednú inštitúciu spĺňajúcu najvyššie ESG štandardy na trhu.
„VÚB úspešne naštartovala proces transformácie na modernú a zodpovednú banku. Komunikácia značky a produktov potrebuje reflektovať na tento proces. To je jedna z priorít, na ktorej budeme intenzívne pracovať,” uzatvára Stopiak.
Martina Hrivnáková sa rozlúčila s bankou po 15 rokoch. "Rozhodla som sa zavrieť kapitolu mojej kariéry v spoločnosti VUB. Táto cesta bola plná skúseností a príležitostí, ktoré ma neustále inšpirovali a motivovali," napísala na svojom profile na sociálnej sieti LinkedIn. Je pre mňa cťou, že som mohla byť súčasťou tímu, ktorý sa menil a rástol, vytváral komunikačné stratégie a otváral nové cesty a realizoval skvelé nápady. Spolupráca s kolegami, ktorí ma inšpirovali svojím nasadením a entuziazmom, bola pre mňa výnimočná.