Marketingové oddelenie rýchloobrátkového producenta Henkel pre Slovensko a Česko od 1. októbra vedie Marie Hobzová. Tá v koncerne pracuje už 16 rokov, posledné dva roky pôsobila ako head of e-commerce Europe so sídlom v Prahe a vo Viedni, kde viedla európsky tím a nastavovala stratégiu online predaja. Predtým zastávala niekoľko kľúčových pozícií v rámci českého a slovenského Henkelu, okrem iného ako senior brand manager pre značky Somat, Pur, Bref a Clin.
Hobzová vystriedala doterajšiu marketingovú manažérku Janu Očadlíkovú, ktorá v Henkelu pôsobí viac ako 25 rokov. Do spoločnosti Henkel nastúpila už v roku 1997 a postupne zastávala pozície brand manažéra, kategórie manažéra laundry a home care a hlava marketingu laundry a home care v Česku a na Slovensku. Od roku 2023, po zlúčení obchodných divízií Laundry & Home Care a Beauty Care, pôsobila ako head of marketing consumer brands pre Česko a Slovensko.
Teraz prechádza na novú pozíciu. „Postupuje do európskej štruktúry,“ informoval český web mediář.cz Roman Kýr, generálny riaditeľ divízie Henkel Consumer Brands pre Slovensko a Česko. A jej pôvodné miesto teda prevzala Marie Hobzová.

