V utorok 16. apríla sa môžeme vidieť na konferencii LOTE 2019, ktorá sa venuje najdôležitejším témam v oblasti marketingu a médií. Pozrite si program v sále Médiá (program v sále Marketing je na konci článku, alebo si ho môžete pozrieť tu):
9:00 – 10:00
Aký bol minulý rok pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou? (panelová diskusia)
Martin Mác, CEO, Zoznam.sk
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services a člen predstavenstva rádia Europa 2
Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza
Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk
Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding
10:00 – 11:15
KEY NOTE SPEAKER (prezentácia + diskusia)
Dr. Mary Aiken: Aký je dosah technológií a sociálnych médií na správanie ľudí?
11:15 – 11:30 coffee break
11:30 – 12:30
Anton Škreko, generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva, Ministerstvo kultúry SR
Ľuboš Kukliš, riaditeľ Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu
Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group, prezident ARNTS
Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres
Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press, predseda predstavenstva AVT
Panel bude moderovať Slavomíra Salajová, podpredsedníčka AK RPR a právnička.
12:30 – 13:15 obed
13:15 – 13:45
Tí, ktorí posunuli hranice politickej satiry. ZOMRI.sk
13:45 – 14:15
Dávid a Goliáš z doby hybridných hrozieb alebo Slovenské recepty na výzvy informačných technológií”
Tomáš Kriššák, odborník na sociálne médiá, #somtu
14:15 – 14:45
Aký vplyv má spoločenská zodpovednosť firiem na imidž a biznis banky?
Drahomíra Juríková, director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa
14: 45 – 15:15
Ktoré médiá majú najväčší účinok na deti a tínedžerov?
Mária Tóthová Šimčáková, detský psychológ a predsedníčka Arbitrážnej komisie RPR
15:15 – 15: 45
Je naozaj reklama pre deti hrozba? Ako ju robiť tak, aby rodičia nešalel
Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu
15:45 – 16:30
Veronika Gulášová, manažérka kampane Zuzany Čaputovej
Dokážu prieskumy vyhrať voľby?
Václav Hřích, Managing Director, AKO
Pozrite si program v sále Marketing: