StoryEditor

Bejby Blue hľadá v novej kampani tých najšikovnejších z modrej generácie

29.09.2021, 12:45
Autor:
REDRED
Komunikáciu Študentského účtu Tatra banky zastrešuje už druhý rok agentúra THIS IS LOCCO.

Tatra banka prichádza s novou kampaňou k Študentskému účtu. Jej tvárou je opäť digitálna osobnosť Bejby Blue, ktorá získala na Zlatom klinci ocenenie Grand Prix. Mladých tentoraz vyzýva, aby sa prostredníctvom Tatra Academy podelili o svoje nápady na zlepšenie našej modrej planéty.

Tatra banka tie najlepšie nápady odmení tisíceurovým grantom. Zároveň pokračuje komunikácia tridsaťeurového benefitu pre každého za otvorenie Študentského účtu. Myšlienka kampane sa odráža v claime „Investujeme do teba".

„Okrem zábavy zohráva v kampani dôležitú úlohu aj edukačný rozmer, vďaka čomu sa digitálna influencerka stáva pre mnohých inšpiráciou. Preto bolo pre nás jednoznačným rozhodnutím pokračovať s Bejby Blue ako ambasádorkou Študentského účtu aj tento rok,“ uvádza Dominika Gaburová, brand manažérka Tatra banky.

Kampaň opäť pochádza z dielne agentúry THIS IS LOCCO a produkčne ju zastrešuje štúdio SORRYWECAN s pomocou technológie Unreal Engine. 

Nápady budú posudzovať aj nedigitálni influenceri

Kreatívny nápad a vizualita kampane vychádzajú z myšlienky, že dnes sme modrí všetci, nielen Bejby Blue. Mladí ľudia totiž prežívajú väčšinu svojho času v modrom svetle obrazoviek. Tatra banka však verí, že táto modrá generácia využíva svoj čas v online priestore správne a teraz im dáva možnosť, aby to dokázali.

Najšikovnejších mladých ľudí pomôže hľadať trojica porotcov z radov influencerov: v kategórii umenie #premodruplanetu je to fotograf Lousy Auber, podnikanie #premodruplanetu má na starosti Youtuber Expl0ited a ekologickú kategóriu zodpovedne #premodruplanetu posudzuje greenfluencerka Natália Pažická.

„Bejby Blue je na scéne už druhý rok. V najnovšej kampani využíva svoju získanú popularitu na to, aby mladých inšpirovala. Tentoraz neukazuje žiadnu svoju novú tvorbu, ale, naopak, prenecháva priestor mladým, aby predviedli, akí sú šikovní," hovorí Michal Roháček, Senior Copywriter THIS IS LOCCO.

Investuj do seba

Aktuálna kampaň Investujeme do teba priamo nadväzuje na jarnú časť kampane s názvom Investuj do seba. Vtedy Tatra banka hovorila mladým, aby nemíňali, ale investovali svoje prostriedky do svojej budúcnosti, vzdelania a do našej planéty.

Pri tejto príležitosti vznikla v teasingovej fáze skladba Do seba, kde okrem Bejby Blue počuť opäť aj producenta a rapera Dalyba.

V kampaňovom videu Bejby Blue mladých ľudí vyzývala, aby odolali veciam, ktoré ich v digitálnom svete prenasledujú, a radšej investovali do seba. Následne v sérii vlogov spovedala úspešných mladých, ako do seba investovali oni či aké najhoršie investície majú za sebou.

„Bejby Blue od minulého roka dospela a uvedomuje si, že je potrebné zamerať sa na ďalšiu dôležitú tému digitálneho sveta. Pretože tak, ako digitálny priestor prináša veľa príležitostí na úspech, prináša tiež množstvo príležitostí na vytvorenie si zlozvykov," vysvetľuje Juraj Kováč, Creative Director THIS IS LOCCO.

„Mladí chcú mať to, čo je in a čo majú ich obľúbení influenceri. To všetko je len one click away a minúť svoje peniaze je v súčasnosti ľahšie než kedykoľvek predtým,“ dodáva.

Vizitka kampane

Názov: Investujeme do teba & Investuj do seba s Bejby Blue
Klient: Tatra banka
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Martin Janák, Adrian Mery
Copywriter: Michal Roháček, Juraj Kováč, Dano Vachuna, Adela Holubčíková, Sandra Conortová,
Account Manager: Juraj Rusnák, Maruška Zollerová

Produkcia: SORRYWECAN/Humanoid Research Lab
Réžia: Roland Wranik
Hudba: Dalibor „Dalyb“ Štofan
Médiá: Zenith Media & Performics

01 - Modified: 2021-10-02 12:46:06 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2021: THIS IS LOCCO získala Grand Prix a stala sa Agentúrou večera 02 - Modified: 2021-09-28 08:58:10 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2021: Najoceňovanejším klientom je Tatra banka 03 - Modified: 2020-06-26 08:00:18 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka predstavila prvú digitálnu osobnosť Slovenska, Bejby Blue
01 - Modified: 2022-07-11 09:55:51 - Feat.: - Title: Hrdinkou spotu Kauflandu na veggie výrobky je mäsiarka 02 - Modified: 2022-06-24 05:03:01 - Feat.: - Title: New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr 03 - Modified: 2022-06-03 11:00:27 - Feat.: - Title: Aj takto môže vyzerať adaptácia spotu. Kaufland ukazuje ako vyzerá sviežosť na Slovensku 04 - Modified: 2022-05-19 18:55:31 - Feat.: - Title: Kaufland ďakuje ľuďom, ktorí okolo seba vytvárajú kúsok prírody 05 - Modified: 2022-05-19 10:01:06 - Feat.: - Title: Bejby Blue vás pozýva do metaverse
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. august 2022 18:26