Ide o imidžovo-produktový spot k novému komunikačnému konceptu značky Harmony od SHP Harmanec s názvom „Krása nevídaná“.
Ako informovala reklamná agentúra, TV spot stavia na práci s kamerou, hrá sa s uhlami záberov a so všímavosťou diváka. Jeho cieľom bolo vyjadriť zároveň krásu aj harmóniu. „Produkty Harmony sa v ňom vďaka kráse svojich obalov stávajú dizajnovými doplnkami, ktoré dokonalo harmonizujú s interiérom domácnosti. Prirodzene splývajú s prostredím, ladia s okolím a dotvárajú jeho súčasť. A tak vzniká „Krása nevídaná“.“
Vizitka kampane
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Petra Števonková
Art director: Martina Obertová
Account manager: Martina Babicová, Eva Kániková
Strategic planner: Adam Horecký
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Maxmilián Turek
Hudba: Karel Havlíček
Postprodukcia: Ekran