Keď si niečo obľúbite, je to láska na celý život.
StoryEditor

Keď si niečo obľúbite, je to láska na celý život, hovorí v novej kampani Harmony

03.05.2023, 08:00
Autor:
redred

Hlavným symbolom kampane od Elite/Monday Lovers je origami labuť. Po prvýkrát sa v ATL komunikácii objavuje nový claim Harmony - ”Vždy pri vás”.  

Kampaň odštartovala hlavným kampaňovým TV spotom, ktorý je nasadený na Slovensku aj v Česku a pobeží dva mesiace. Okrem neho je kampaň doplnená aj silným online-om, v ktorom Harmony komunikuje taktickými videoformátmi a statickými formátmi, súťažami a komunikáciou cez influencerov.

„Labuť v našej kampani pre nás znamená silnú symboliku. Predstavuje kontinuitu - bola zaregistrovaná pred viac ako 190 rokmi a je najstaršou registrovanou značkou na Slovensku. Zároveň je to aj symbol čistoty a elegancie, atribúty, ktoré chceme, aby si s našou značkou spájali naši spotrebitelia. Kampaňou sme chceli cez emócie detského priateľstva, ktoré pretrvá, preniesť tieto atribúty aj na našich spotrebiteľov.,“ povedala  ku kampani Katarína Tokárová, Group Marketing Manager, SHP Group.

„Harmony je pre nás love brand, ktorý si zaslúži aj zaláskovanú kampaň. Ked si niečo obľúbite nechcete sa toho proste vzdať… a to nepochybne platí aj pre Karmony produkty. A o tom je naša kampaň. V spote sa nám aj vďaka režisérovi Jonášovi Karáskovi podarilo doručiť ľuďom pozitívnu emóciu a pritom sa v story nenásilne objavilo aj niekoľko produktov ktoré nás sprevádzajú príbehom.“ povedal o kreatívnom riešení kreatívny riaditeľ kampane Jozef Kyselica.

Vizitka kampane

Art Director & Creative Director: Jozef Kyselica

Copywriter: Michala Chlebíková, Denisa Szabová

Graphic Designer: Juraj Vačko, Marek Hanko, Maroš Morvajov

Account Manager: Lenka Pavlíčková

Account Director: Marián Hlinka

Strategy Director: Šimon Gál

Social Media Manager: Kitti Pastoreková

Produkcia: HitchHiker Films

Režisér: Jonáš Karásek

Klient Harmony: Katarína Tokárová, Lenka Štefčeková, Viktória Takáčová

01 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 02 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte 03 - Modified: 2023-08-04 13:29:08 - Feat.: - Title: Slafkovský aj Angelina: nová kampaň Budišu stavia na vychádzajúcej aj staronovej hviezde 04 - Modified: 2023-07-03 15:23:55 - Feat.: - Title: #rešpekt darcom ovládol televízne reklamy aj craft 05 - Modified: 2023-06-26 13:49:21 - Feat.: - Title: Orange ukázal nový festivalový módny kúsok, a to čelenku z recyklovaných mobilov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:26