"Hýbať sa je sexi. Ale keď sa hýbeš, tak sa potíš,“ hovorí v novom videoklipe najznámejší slovenský raper Rytmus. Zlatú reťaz na krku vymení za froté čelenku, ktorá bola hitom v deväťdesiatych rokoch, a pokračuje vo vysvetľovaní: „A keď sa potíš, tak smrdzíš. Smrdzíš! Smrdzíš!“ Rytmus vie aj prečo, a so svojimi fanúšikmi sa o to rád podelí: „To nesmrdíš ty, ale tie vy***né baktérie.“
Rytmus pre značku Rexona propaguje antiperspirant pre športovcov. Zákazníci môžu v súťaži vyhrať okrem rôznych cien aj tréning s raperom. Videoklip Rexona publikovala 1. augusta, doteraz mal 309 tisíc videní.
Novú kampaň pre Rexonu pripravila agentúra Zaraguza, ktorá už s Rytmusom v minulosti spolupracovala. V roku 2013 pripravila s raperom online kampaň pre Tatra banku - Rytmusovu finančnú akadémiu, za ktorú získala dve strieborné Effie a dva bronzy na Zlatom klinci.
Úspešná kampaň pokračovala v roku 2014 druhým kolom. V nej Zaraguza vytvorila vytvorila stroj na peniaze – Rytmus Phone. Kampaň bola unikátna v tom, že prvýkrát na Slovensku naprogramovala v chate celebritu. Virtuálny RytmusBot mal na všetko odpoveď, reagoval presne tak ako skutočný Rytmus.
Vizitka kampane RytmusShopping:
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Michal Mazán
Copywriter: Maroš Hamorský
Strategy director: Juraj Pobjecký
Account manager: Marek Kabát, Katarína Kaššová
Produkcia: Hitchhiker