Značku Poštovej banky budú budovať nielen noví interní ľudia, ale aj externí konzultanti. Digitálny marketing banky nastavuje Andrej Csino, ktorý pred nedávnom po siedmich rokoch ukončil svoje pôsobenie v digitálnej agentúre Core4 ako Creative & Strategy Director. Csino bude v Poštovej banke v najbližších mesiacoch pôsobiť ako externý strategický konzultant pre digitálny marketing.
„Teším sa, že Andrej posilní svojimi skúsenosťami interný tím a pomôže nám naštartovať digitálnu stratégiu značky Poštová banka, vrátane sociálnych sietí. Jeho úlohou je podpora v nastavení stratégie, procesov, ale aj briefov pre kreatívnu a mediálnu agentúru, “ uviedla Dáša Juríková, ktorá je od augusta novou riaditeľkou marketingu a PR v Poštovej banke.
Csino podobný digitálny brandbuilding na strane agentúry už absolvoval pre také značky ako Orange, Slovenská sporiteľna, Hyundai, Fernet, Tipos či Pierre Baquette. Finančné prostredie mu nie je cudzie, v minulosti pracoval okrem Slovenskej sporiteľne aj pre ČSOB, Volksbank, či Dexiu.