StoryEditor

365.bank spúšťa kampaň na podporu svojho pozicioningu digitálnej banky s pobočkami

05.08.2021, 10:10
Autor:
redred
Kreatívu komunikácie pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett.

365. bank prešla v priebehu leta transformáciou a z pôvodne čisto digitálnej sa stala plnoformátovou bankou. V súvislosti s týmito zmenami prichádza aj s novou kampaňou. V spotoch komunikuje nový korporátny hlas priamo s ľuďmi na obraze a predstavuje im výhody digitálneho bankovníctva s pobočkami. Klienti majú na výber, pre ktorý kanál sa rozhodnú, čo banka zastrešila claimom „môžeš všetko, nemusíš nič“.

„Trišesťpäťka prichádza aj do offline sveta, stáva sa digitálnou bankou s pobočkami. Strategický posun značky sa odzrkadľuje aj v zmene jej komunikácie, ktorej cieľom je osloviť širšiu cieľovú skupinu. Preto animované prvky striedajú reálni ľudia, čo reflektuje našu ambíciu byť priateľskou bankou nielen v digitáli, ale aj v pobočkách,“ hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing v 365.bank.

Podľa jej slov je nosným prvkom kampane tlačidlo a výzva „push the button“, ktoré vyjadrujú, že pre Trišesťpäťku sa symbolickým stlačením môže rozhodnúť každý, kto uprednostňuje fyzický kontakt, ale aj ten, komu vyhovuje skôr digitál. Voľba je len na klientovi. S motívom tlačidla pritom banka pracuje vo všetkých formátoch. Využíva ho v online, televízii, ale aj na outdoorových nosičoch. 

V celej kampani je dominantná aj rozšírená farebnosť a nová vizualita banky. Okrem typickej mintovej, ktorá ostáva stále nosnou, sa objavuje aj ružová, žltá a bordová. Banka doplnila nové farebné prvky v súvislosti so spomínaným rozšírením svojej pôvodnej cieľovej skupiny, čím zvýrazňuje svoj nový pozicioning.

Novinkou v prípade spotov je okrem doplnenej farebnosti aj výmena doterajšieho korporátneho hlasu. Rapera Brančiho Kováča allias Veca strieda herečka Dominika Morávková-Zeleníková. Nová kampaň 365.bank bude nasadená v rámci ATL, BTL, ako aj na sociálnych sieťach a pochádza z dielne jej dvornej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

365. bank

Vizitka kampane:

Klient: 365.bank,
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Terézia Ščasnovičová
Copywriter Senior:
Martin Motáček, Kristína Pavlendová
Copywriter: Lucia Kekeňáková
Account Manager: Michal Kopriva
Account Assistant: Denis Kostelanský
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby:
Martin Repka
Produkcia: Laura Hošoffová, Filip Meňky
Réžia: Marek Partyš
DOP:
Michal Babinec

01 - Modified: 2021-06-14 11:22:27 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka a 365.bank si menia svoje pozície, hlavnou bankou sa stane 365.bank 02 - Modified: 2021-08-03 13:11:08 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka má novú hovorkyňu
01 - Modified: 2021-10-06 08:57:40 - Feat.: - Title: 365.bank vstupuje na trh hypoték 02 - Modified: 2021-09-29 13:21:34 - Feat.: - Title: 365.bank uvádza prvú detskú bankovú aplikáciu 03 - Modified: 2021-08-03 13:11:08 - Feat.: - Title: Poštová banka má novú hovorkyňu 04 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu 05 - Modified: 2021-03-31 09:05:32 - Feat.: - Title: 365.bank sa vyhraňuje voči plastom. Spúšťa kampaň na bezplastový účet
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:56