„Figaro je predovšetkým rodinná značka čokoládových pochúťok,“ hovorí Kristína Mikulová, manažérka značky Figaro. „Preto v našej kampani chceme podporiť spoločné rodinné zážitky. Také, aké mali rodičia dnešných detí v časoch bez smartfónov a internetu. Jesenná kampaň má inšpirovať k tráveniu spoločných chvíľ, či už pri hraní Figaro stolovej hry, ale tiež pri objavovaní krás Slovenska.“
Súčasťou kampane je teda limitovaná edícia Figaro stolovej hry, ktorá vznikla v spolupráci so známym výrobcom stolových hier, firmou Dino Toys. Hra podrobne predstaví najkrajšie miesta na Slovensku. Mechanika rodinnej hry je analogická s populárnymi Putovaniami po hradoch a zámkoch.
PR časť kampane realizuje agentúra PR.Konektor. Mediálne bude podporená na Facebooku a v outdoore, kde sa objaví predovšetkým v presvetlených CityLight vitrínach v blízkosti obchodov. Aktiváciu v instore podporí špeciálne viditeľne označené vystavenie.