Reklamný spot ukazuje ľuďom, že nedokonalosť je v poriadku. Publicis Italia vytvorili krátky film o editorovi, ktorý vidí len na jedno oko a vytvára svoj prvý film. Ľudia, ktorých do filmu obsadil, vôbec nie sú takí perfektní, na akých sme z iných filmov zvyknutí. Spotený, škuľavý, so zrasteným obočím aj pehami. Všetkých takýchto nám v modernej a nablískanej reklame neukazujú. Myšlienkou reklama naznačuje, že nie každá reklama musí mať v zásade len pekných, upravených modelov.
Ak nechcete byť dokonalý, ale strapatý, občas špinavý a niekedy bez sebavedomia. Buďte. Existujte.
Vizitka kampane:
Agency: Publicis Italia
Creative Directors: Milos Obradovic, Mihnea Gheorghiu
Art Directors: Simone Di Laus, Cecilia Moro
Production Company: Division Paris
Director: Francois Rousselet
„Stavajte lásku, nie múry“ znie niekoľko mesiacov stará kampaň od značky Diesel, ktorou vyjadruje nesúhlas s plánom vtedajšieho nového amerického prezidenta Trumpa, o postavení múru oddeľujúceho Mexiko od Spojených štátov. Aj na tému homosexuálov má jasný názor, čo je v reklamnom spote vidieť. Video končí „svadbou“ dvoch chlapov, ktorým prítomní, takisto homosexuáli, veľmi fandia. Kampaň je z dielne Davida LaChapella, ktorý už v minulosti so značkou spolupracoval. Viac o tejto reklame a ďalších podobných si môžete pozrieť TU.