Poštová banka pokračuje v repozicioningu a posilňuje vizuálnu identitu. „V novej kampani s ponukou úveru na bývanie Užitočné bývanie za najnižší úrok na trhu, už za 0,95 %, chceme nastaviť základné princípy, ktoré charakterizujú zmenu v komunikačnom dizajne banky. Prinášame nové prvky – „speech bubbles“, nový „tone of voice“, nový pohľad na prácu s fotografiou a animáciou,“ približuje Dáša Juríková, riaditeľka odboru komunikácie a PR Poštovej banky.
„Speech bubble“, teda dialógová bublina, je vizuálnym symbolom a nástrojom pre tvorbu dialógu. Viesť dialóg je, podľa slov Dáši Juríkovej, primárny cieľ značky. Tomuto je podriadený celý vizuálny štýl a tone of voice značky. „Dizajn je moderný, čistý a jednoduchý. Dialóg je vždy v prvom pláne. Tón, akým sa ľudia zhovárajú medzi sebou, akým vedú dialóg so značkou je prirodzený, zmysluplný, priateľský a vždy vedený v pozitívnom a úsmevnom duchu.“
|
Dáša Juríková riaditeľka odboru komunikácie a PR Poštová banka |
„Jesennú kampaň s atraktívnym benefitom – najnižším úrokom na trhu sme sa snažili zabaliť do čo najatraktívnejšieho obalu. Povedali sme si, že keď ľuďom nestačí zdravý rozum, pridáme trochu napätia alebo romantiky. Do známych a obľúbených filmových scén Angeliky a Cliffhangera, v podaní skvelej hereckej dvojice Jána Koleníka a Lucie Šipošovej, sme dostali najlepšiu ponuku na trhu hneď niekoľkokrát. Skrátka, snažili sme sa urobiť všetko pre to, aby si ľudia ponuku všimli a preniesli svoju nevýhodnú hypotéku práve do Poštovej banky. Veríme, že kampaň sa im bude páčiť, že ocenia úsilie, energiu, nadšenie a profesionalitu celého tímu a skvelých hercov. Našou snahou bolo, aby sa pri sledovaní spotov nielen zabavili, ale aby sa pri nich zamysleli nad svojim finančným hospodárením. Keď poslúchnu zdravý rozum aj srdce, môžu v tomto smere urobiť zmeny s veľkým efektom.“
Ako Stratégie informovala Poštová banka, kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett štartuje 18. septembra zamestnaneckým eventom, následne na sociálnych sieťach a v televízii. Kľúčovým médiom je televízia, nasleduje digitál, pre ktorý sa vytvárala originálna kreatíva, selektívny outdoor, print, point of sales. Režisérsky sa pod kampaň podpísal Tomáš Řehořek, produkčne ju zastrešila JOJ Production. S brand identity vypomohli Lukáš Karásek a Manuel Campagnoli a s motion designom české štúdio Officina.
Vizitka kampane:
Klient: Poštová banka
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Copywriter: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Account Manager Senior: Juraj Výboch