StoryEditor

Hudba spája: je nová kampaň Europy 2. Bojuje v nej proti hejtingu

21.09.2017, 09:54
Autor:
(pš)(pš)tsts
Za kampaňou stojí Core4.

Hejtovanie nie je dnes, žiaľ ničím výnimočným. A deje sa to aj na sociálnych sieťach rádia Europa 2. Zadaním pre agentúru Core4  bolo vytvoriť imidžovú kampaň, ktorá využije „hejtovací“ insight, no nebude priamo poukazovať na nevhodnosť hejtovania.

Agentúra sa na zadanie pozrela prostredníctvom hudby. Pretože podľa nej je hudba nástroj, ktorý robí náš svet lepší. Vďaka hudbe si spolu rozumejú aj ľudia rôznej farby pleti, rôznej politickej orientácie či vierovyznania. Hudba je to, čo nás všetkých istým spôsobom spája. V kampani agentúra ukazuje, akú silu má hudba rádia Europa 2 - že dokáže spojiť aj zdanlivo nespojiteľné. Namiesto prvoplánového moralizovania Core4 vsadilo na kampaň s pozitívnym messagom.  Kľúčové vizuály poukazujú na večne aktuálne témy, ktoré spôsobujú medzi ľuďmi najviac vzájomného hejtu - odlišnosť farby pleti, politických záujmov či vierovyznania.

Core4

„Europa 2 sa rozhodla vyjsť von s kampaňou, ktorá okrem toho, že nesie pekný prospoločenský message, využíva aj princíp  komunikácie, na ktorý u nás ešte stále nie sme celkom zvyknutí. Táto imidžová kampaň nie je iba o tom, že je tu rádio, ktoré hrá super hudbu. Kampaň v prvom rade reaguje na problémy, ktoré v dnešnom svete už naozaj nemajú čo robiť a ukazuje, že aj Europa 2 svojou trochou pomáha, aby z neho konečne vymizli.“ Ivana Pacoňová, creative director.

Podľa Evy Kinzelovej, marketingovej riaditeľky Europy 2 sa "hejt stal v dnešnej dobe trendom – je to niečo, s čím sa stretáva každý z nás na dennej báze. Napriek tomu, že táto téma je aktuálna aj pre nás, nezamerali sme sa na negatívnu stránku, a teda to, čo ľudí rozdeľuje, ale na to, čo ich dokáže spojiť. Hudba je silný element, ktorý túto úlohu spĺňa. V tomto duchu sa nesie celá kampaň a aj naše ďalšie aktivity, ktoré na túto tému nadviažu.

Core 4

Vizitka kampane:

Klient: Europa 2

Reklamná agentúra: Core4

Strategy Director: Andrej Csino

Creative Director: Ivana Pacoňová

Art Director: Adrián Juriga

Graphic Designer: Adrián Juriga

Copywriter: Ivana Pacoňová 

Account Manager: Jana Krnáčová

Photoshoot: Laurinc Studio

 

 

01 - Modified: 2018-09-27 18:48:58 - Feat.: - Title: Poslucháči rádia Europa 2 sa dostávajú do nenormálnych situácií 02 - Modified: 2018-07-09 08:39:35 - Feat.: - Title: PSS aj v lete láka na úvery na renováciu bytu. V hlavnej úlohe je opäť jej logo 03 - Modified: 2017-11-06 08:28:36 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa je "jazz bank". Takto banka podporila Bratislavské jazzové dni 04 - Modified: 2017-10-23 14:29:50 - Feat.: - Title: AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa zameriava na propagáciu televíznej stanice AMC 05 - Modified: 2017-10-03 07:47:23 - Feat.: - Title: Nové jingle, aj ranná šou. Europa2 prešla zmenami
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 11:01