Pamätáte si ešte tv spot, v ktorom si priatelia pripravujú jedlo, keď však dostanú na stôl sushi, zrazu zistia, že je plnené párkami. Kaufland chcel týmto spôsobom ukázať, čo sa môže prihodiť v domácnosti ľudí, ktorí nenakupujú v Kauflande. Kampaňou sa tak odvážne pustil do reťazca Lidl, konkrétne si uťahoval z jeho známych tematických týždňov. Nový tv spot z dielne Respect APP sa niesol v podobnom duchu, ale na posedení priateľov sa už podávalo pravé sushi. A to preto, pretože hostiteľ (ten istý ako v prvom tv spote o sushi - pozn. red.) už nakupujú v Kauflande.
„Zadanie pre agentúru bolo jednoducho a jasne komunikovať silné stránky a prvenstvá Kauflandu, z ktorých profituje bežný spotrebiteľ - najvýhodnejší nákup, široká ponuka čerstvého tovaru atď.," uviedol hovorca Martin Gärtner, Kaufland Slovenská republika v.o.s. Spotov bude viacero, Stratégie budú postupne informovať.
Aktualizované: Nižšie si pozrite nový tv spot, ktorý aktuálne Kaufland uverejnil na svojom Facebooku.
Vizitka kampane:
Názov spotu: Sushi II.
Kampaň: Silné stránky Kauflandu
Produkt: image
Názov hudobného diela: Audiojungle Svieže rána 3
Autori: Martin Sabov, Atila Béreš
Dĺžka spotu: 30“
Dĺžka hudby: 30“
Reklamná agentúra: Respect APP, Bratislava
Realizačná agentúra: Respect APP, Bratislava, Hitchhiker films