StoryEditor

Odborníci radia: Ako na prihlášku EFFIE. Časť prvá

05.10.2017, 09:44
Autor:
(pš)(pš)
Adam Horecký z MADE BY VACULIK: Myslite jednoducho, ale nie bezobsažne.

EFFIE je súťaž, ktorá každoročne oceňuje najefektívnejšie reklamy na Slovensku. Už tradične ju organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS). Aj tento rok spoznáme najefektívnejšie slovenské reklamy - stane sa tak 24. novembra. Momentálne je to obdobie, kedy agentúry môžu prihlasovať svoje práce do súťaže. Stratégie v spolupráci s KRAS-om pripravili pre záujemcov mini seriál, v ktorom odborníci radia, ako čo najlepšie vyplniť prihlášku. Postupne prinesieme všetky videá.

Ako prvý sa tejto úlohy zhostil hlavný stratég agentúry MADE BY VACULIK - Adam Horecký: "Keby som mal zhrnúť nejaké tipy a triky, ako najlepšie vyplniť prihlášku na EFFIE, asi neexistuje nejaký osvedčený model, ako to urobiť," myslí si Adam. Podľa neho ale funguje možno základné klišé, ktoré by asi povedalo veľa ľudí - keep it simple. "Tým sa ale hlavne myslí to, aby vedel človek, čo vlastne prihlasuje a čo tou prihláškou chce povedať. Človek by mal vedieť jednou - dvoma vetami povedať, o čom príbeh tej prihlášky je, čím je výnimočná, čo na tom trhu dokázala a ako sa možno odlíšila od iných projektov, kampaní."  V princípe je podľa hlavného stratéga MADE BY VACULIK jedno, či práca dosiahla super výsledky v predaji alebo mala úspech na online. Je dôležité aby platilo "pravidlo"  jednej - dvoch viet. A to platí pre všetky časti prihlášky.

V tomto ročníku organizátori ponúkli možnosť uploadovať videá, case study a podobne. Adam Horecký radí aj v tomto smere: "Keď máte niečo, čo by ste ukázali, tak to radšej ukážte a nemusíte písať dlhé slohové práce."  To, čo je ale podľa neho to najdôležitejšie, je jednoduchosť, ktorá ale neznamená bezobsažnosť. "Pokiaľ to, čo napíšete, nemá za sebou nejaké dáta, alebo nemáte dôkazy, že kampaň bola naozaj dobrá, potom to ani nemusíte robiť," odkazuje agentúram. Ďalšie tipy nájdete vo videu.

​O novinkách v tohtoročnej EFFIE pre Stratégie porozprával prezident KRAS-u Róbert Slovák a prečítať si o nich môžete tu.

01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-12-10 11:36:25 - Feat.: - Title: Marketérom roka 2021 je Juraj Pobjecký z Isadore 04 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 05 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2024 07:27