StoryEditor

Adoptuj si kravičku, vyzýva kampaň Slovenská mliečna rodina

09.10.2017, 11:44
Autor:
pzpz
Kravičku reálne adoptuješ a potom sa virtuálne staráš.

Mliečny fond financovaný slovenskými prvovýrobcami a spracovateľmi mlieka obnovuje svoj úspešný projekt s názvom Adoptuj kravičku.

Na podporu zvýšenia spotreby mlieka a mliečnych výrobkov, ktorých pôvod je zo Slovenska, sa kampaň Slovenská mliečna rodina rozhodla ponúknuť ľuďom a rodinám s deťmi kravičku si adoptovať. Podmienkou je zadanie EAN kódov zo slovenských mliečnych výrobkov, dokladom rodný list kravičky s jej identifikačným číslom, fotkou, dátumom narodenia a miestom, kde bude aj naďalej žiť a kde sa o ňu budú poľnohospodári starať.

Po adopcii sa môže dieťa, alebo kolektív o svoju kravičku ďalej virtuálne starať a hrať sa s ňou. „Projekt Adoptuj kravičku je súčasťou kampane Slovenská mliečna rodina, ktorej cieľom je prispieť k zvýšeniu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov pôvodom zo Slovenska,“ povedal Stanislav Voskár, prezident Slovenského mliekarenského zväzu.

Touto aktivitou chceme vzbudiť záujem verejnosti o dianie v sektore mlieka a ukázať deťom, ale aj ich rodičom, že základom pre mliečne výrobky je mlieko od živých kravičiek, o ktoré sa musia slovenskí poľnohospodári dobre starať,“ dodal Alexander Pastorek, predseda Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.

Hra navádza deti k tomu, aby sa o adoptovanú kravičku starali čo najlepšie. Treba ju kŕmiť, hrať sa s ňou alebo umývať. Súťaž spočíva v tom, že koho kravička je najšťastnejšia, ten hráč je spomedzi všetkých najlepší.

„Pre tento projekt sme sa rozhodli aj kvôli tomu, lebo s adopciou kravičiek máme dobré skúsenosti. V rámci projektu, ktorý sme realizovali pred dvomi rokmi sa adoptovalo vyše dvadsať tisíc kravičiek. Teraz ich máme zatiaľ pripravených na adopciu vyše desaťtisíc,“ skonštatovala Margita Štefániková, riaditeľka Slovenského zväzu prvovýrobcov mlieka.

Botticelli

​Minulý rok kampaň zastrešoval Igor Brossmann. Alebo ak chcete zakladateľ Dobrého anjela, človek spojený s Wiktor Leo Burrnett, ale aj Paliho kapúrkovou stranou.

Vizitka kampane

PR podporu projektu: Botticelli

Tvorba web stránky a aplikácie: inloop

Online agentúra: e-cake

Inzercia v tituloch: Včielka, Fifík

Viac informácii o kampani sa dozviete TU.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 14:08