StoryEditor

Módny e-shop Answear spustil novú kampaň aj komunikačnú stratégiu. V hlavnej úlohe sú ženy

05.10.2021, 16:44
Autor:
dcdc
Reklamné aktivity zahŕňajú spoty v televíziách Markíza Group.

Najnovšia kampaň módneho e-shopu Answear.com s názvom LIFESPIRATION STARTS HERE je súčasťou osvieženej stratégie značky a dáva priestor rôznym ženám. Niektoré sa venujú svojim záľubám ako tanec či cestovanie, ďalšie búrajú stereotypné predstavy.

Spot napríklad zobrazuje ženu na čele korporácie, pričom táto postava zdôrazní svoju individualitu aj oholením si vlasov. Následne vidíme protagonistku odhodlanú presadiť sa v profesionálnom boxe. A v húževnatosti nezaostáva ani žena, ktorá si dokáže užívať život, aj keď je odkázaná na vozík. 

Kampaň zastrešená poľskou agentúrou Feeders Agency je súčasťou stratégie LIFESPIRATION STARTS HERE. Tá sa začala predstavením kolekcie answear.LAB Girl Power vytvorenej ženami pre ženy a je prejavom ženskej sily a odvahy. Stratégia obchodu bude založená aj na rozšírení ponuky produktov o široko chápaný „životný štýl”.

„V rámci novej komunikácie sa Answear.com okrem obchodu s módou stáva aj miestom pre LIFESPIRATION – teda 'pre inšpiráciu, ako žiť podľa vlastných predstáv'. Ukazujeme hotové riešenia, ako žiť plnohodnotnejšie, odvážnejšie a ešte aktívnejšie. Vedieme dialóg so ženami, ktoré sa teraz stali našou hlavnou skupinou klientok a prostredníctvom svojich túžob a života prezentujú všetky hodnoty značky, hovorí Katarzyna Kaczmarczyk, marketingová manažérka Answear.com.

Answear

Kampaň LIFESPIRATION STARTS HERE sa dostala do médií začiatkom októbra. Reklamné aktivity zahŕňajú spoty v televíziách pod hlavičkou Markíza Group a internet (display). Za nákup médií na slovenskom trhu je zodpovedná agentúra NEO MEDIA. Spot vyrobila spoločnosť Film Reaktor, kameramanom bol Nikodem Marek.

Film sa natáčal vo Varšave (vrátane Botanickej záhrady v Powsine a Paláca kultúry a vedy a výskumu). Hudobnou skladbou použitou vo videu je Celeste – Stop this flame.

V snímke režisérky Moniky Kmita sa popri herečkách objavujú aj skutočné hrdinky. Na plátne môžeme vidieť Bożenu Wydrowsku, vizuálnu umelkyňu, performerku a choreografku, ktorá je jednou z najrozpoznateľnejších postáv poľskej vogue scény.

Bojové scény vznikli za účasti Alexandri Sidorenko, poľsko-ukrajinskej profesionálnej boxerky, majsterky Európy v boxe. Spot predstavuje aj profil Izabely Sopalskej-Rybak, trénerky, sociálnej aktivistky, prezidentky Varšavskej nadácie zdravotne hendikepovaných a rugbyovej hráčky na vozíku vo varšavskom klube Four Kings.

Answear

Kampaň dopĺňa aj rovnomenná súťaž, ktorá bude prebiehať do konca novembra. Jej ambasádorkami sa stali influencerky, cestovateľky a aktivistky. Medzi tvárami tak môžeme spoznať Simonu Kozerawski – osobnú trénerku a vášnivú športovkyňu, Patríciu „Patris“ Jarabicovú – cestovateľku a zakladateľku projektu Better Mondays, Ivanu Konečnú Stanclovú – módnu stylistku a vizážistku a dvojicu Alexandru Godályovú a Denisa Kučeru. 

Answear.com je jedným z najväčších multibrandových online obchodov v Poľsku, ktorý vznikol v roku 2011. Aktuálne pôsobí v ďalších deviatich krajinách a ponúka široký sortiment oblečenia, obuvi a doplnkov od vyše štyristo svetových značiek. V novej kampani odhaľuje prostredníctvom spotu svoj nový smer komunikácie.

Vizitka kampane

Klient: Answear.com
Agentúra: Feeders Agency
Réžia: Monika Kmita
Kamera: Nikodem Marek
Scenár: Monika Braksal, Paweł Szlęk - Feeders Agency
Kreatívny riaditeľ: Kuba Sagan - Feeders Agency
Agentúrni producenti: Daria Polarczyk, Agnieszka Kośmicka - Feeders Agency
Hudba: Celeste - Stop this flame
Produkcia: Sebastian Maj - Film Reactor
Nákup médií: NEO MEDIA
PR komunikácia: Agentúra Divino

01 - Modified: 2021-09-27 16:29:37 - Feat.: 0 - Title: Answear v novej kampani kladie dôraz na nezdolateľnú ženskú silu a nezávislosť
01 - Modified: 2022-03-03 13:49:09 - Feat.: - Title: Nová kolekcia answear.LAB „No shame. No fear.“ sa stala symbolom solidarity 02 - Modified: 2021-08-04 11:36:32 - Feat.: - Title: Na slovenský trh elektromobility vstúpil nový hráč - berlínsky TIER 03 - Modified: 2021-04-07 11:42:35 - Feat.: - Title: Krtkova torta oslavuje 20 rokov kampaňou s názvom MŇAM 04 - Modified: 2021-03-31 07:14:31 - Feat.: - Title: Spoločnosť Premium Brands prichádza s novinkou so závanom Indie 05 - Modified: 2021-03-16 11:38:20 - Feat.: - Title: Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 20:37