Krtkova torta patrí medzi vlajkové lode spoločnosti Dr. Oetker, ktorá je už 20 rokov súčasťou osláv. Pri tejto významnej príležitosti spoločnosť predstavila narodeninovú kampaň pod názvom – Krtkova torta „MŇAM“, vďaka ktorej sa fanúšikovia mohli stať aktívnou súčasťou aj týchto okrúhlych narodenín.
„Krtkova torta je našou spoločnosťou vymyslený a vyvinutý výrobok, na ktorý vlastníme aj ochrannú známku. Sme hrdí na to, že vďaka našim verným spotrebiteľom sme mohli spoločne osláviť okrúhle 20. narodeniny Krtkovej torty, ktorá je dlhodobo v Slovenskej a v Českej Republike najpredávanejšou zmesou na pečenie,“ hovorí Lucie Čápová, Senior project manager v spoločnosti Dr. Oetker a ďalej dodáva: „Vďaka kampani Krtkova torta „MŇAM“ sa nám podarilo opäť posunúť naše hranice a prekvapiť. Vnímali sme ju nielen ako narodeninovú oslavu, ale aj ako oslavu štedrosti. Z tohto dôvodu ju hodnotíme ako veľmi úspešnú a prínosnú pre našu spoločnosť.
Interaktívny filter „MŇAM“, ktorý je súčasťou kampane, môžete nájsť na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. Je založený na zábavnej hre, ktorej cieľom je počas stanovenej časomiery pozbierať všetky objavujúce sa Krtkove torty, a tak dosiahnuť čo najvyššie skóre. Samotný vizuál filtra bol inšpirovaný známou reklamou na Krtkovu tortu, v ktorej ústrednými motívmi sú záhradník a krtince.
V rámci prebiehajúcej kampane mali fanúšikovia možnosť podeliť sa aj o svoje skóre pod súťažným príspevkom alebo prostredníctvom označenia v IG stories.
„Špeciálne príležitosti vyžadujú špeciálne riešenia. Preto našim primárnym cieľom bolo vytvoriť pre klienta trendy formu kampane, prostredníctvom ktorej nielen odmeníme, ale aj zabavíme našich stálych fanúšikov a taktiež získame nových. Kampaň Krtkova torta „MŇAM“ dostatočne vyjadrovala podstatu tohto jedinečného výrobku. Vďaka nej sme potvrdili pozíciu značky na trhu a priniesli niečo originálne,“ hovorí Anita Murinčáková, Senior PR manager z komunikačnej agentúry DIVINO.
Na podporu filtra sme využili rôzne kreatívne spôsoby a návody, ako maximalizovať viralitu a zapojenosť fanúšikov. Za krátku dobu náš filter „MŇAM“ vyskúšalo viac ako 30-tisíc ľudí a kontinuálne to rastie ďalej. Veľkou výhodou filtra je, že aj po ukončení kampane sa k nemu fanúšikovia môžu kedykoľvek vrátiť a znova si zahrať hru,“ dodala Veronika Máliková, Senior online manager z komunikačnej agentúry DIVINO.
Narodeninovú kampaň podporila aj ambasádorka značky Dr. Oetker - Adriana Poláková.