Kampaň spoločnosti využíva vizuály, ktoré dopĺňajú „personifikované“ informácie o výhodách poistenia AXA v jednotlivých regiónoch. Formáty OOH budú promovať povinné zmluvné poistenie a rizikové životné poistenie. Prebiehať bude v Česku aj na Slovensku po dobu dvoch mesiacov, t. j. do konca novembra 2017.
Kreatíva kampane je vytvorená interne. V plnej miere využíva OOH- billbordy a citylighty v mestách a aj na čerpacích staniciach Shell a Slovnaft. Ďalšie nosiče informácií budú aj obrandované autobusy mestskej a prímestskej dopravy. Celá kampaň je po vizuálnej stránke úplne nová a využíva veľa prvkov novej korporátnej identity značky AXA.
Prvý vizuál podporuje predaj povinného zmluvného poistenia, ktoré patrí medzi piliere neživotného poistenia AXA. „Povinné zmluvné poistenie je produkt citlivý na cenu, aj preto budú príslušné vizuály umiestnené predovšetkým v regiónoch, v ktorých chceme osloviť nových klientov,“ spresňuje zameranie kampane Oskar Sekereš, marketingový riaditeľ skupiny AXA ČR/SR.
Rizikové životné poistenie patrí medzi kľúčové poistné produkty AXA, a preto sa druhý vizuál zameriava na predaj poistenia v tomto segmente. „Pripravili sme celkom novú komunikáciu zameranú na klientov, potenciálnych klientov, ale aj našu vlastnú distribučnú sieť. Zdôrazňujeme a podporujeme silné stránky nášho produktu vrátane profilácie AXA ako špecialistu a odborníka na takzvané „veľké riziká“, konkrétne dlhodobú práceneschopnosť a invaliditu,“ hovorí Oskar Sekereš.