Reakcie fanúšikov sú najlepším zrkadlom pre značku
Vyhýbať sa generickosti. To je základné pravidlo komunikácie s užívateľmi podľa Matúša Kvasa. „Ďalej neodfláknuť žiadnu odpoveď, no nehnať sa za každú cenu za odpoveďou v priebehu niekoľkých minút, okrem rýchlosti je totiž dôležitá aj jej relevancia,“ radí. Matúš je známa svojou starostlivosťou o značku Lunter.
Deň admina záleží od situácie. „Pokiaľ ide o vlnu hejtu, mám oproti ostatným kolegom z oblasti social media výhodu. Domov sa vtedy chodí síce neskoršie, no myslím si, že žiadna pracovná pozícia v agentúre nefunguje každý deň od 9 do 5,“ hovorí otvorene.
Reakcie fanúšikov kontroluje aj doma večer. Na telefóne má nastavené notifikácie. „Netreba sa tým však nechať pohltiť. Ak vám niekto napíše o jedenástej večer a nejde o krízovú/výnimočne dôležitú informáciu, určite to do rána počká,“ vysvetľuje.
Komentovú lavínu rieši Matúš od prípadu k prípadu. „Ak viem, že ide o odvážny príspevok, vopred sa po debatách s kolegami pripravím na možné scenáre.“
Nad vlnu hejtu sa dokáže povzniesť. „Pamätám si na jeden komentár, ktorý ma dostal do vývrtky. Fanúšik nám razantne vyčítal, že jeden z našich klientov zamestnáva vo svojej reštaurácii Rómov. Takáto reakcia veľmi zamrzí, človek musí v tej chvíli počkať, kým sa upokojí.“
Za najnáročnejšiu považuje kampaň pre Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku,
http://strategie.hnonline.sk/marketing/926304-zname-osobnosti-sa-spojili-podporuju-europsku-uniu-patrit-do-nej-je-dobry-napad-hovoria
Na príspevkoch zaznamenali viac ako 500 komentárov, množstvo z nich negatívneho charakteru. „Narovinu povedané, až takýto “záujem” hejterov sme nečakali.“
A koho na FB nechce vidieť a predsa sa objaví? „Bohužiaľ, na Facebooku sa nevyhneme vlne diskriminačných komentárov. To rozhodne nepatrí nielen na sociálne siete, ale aj celkovo do spoločnosti.osobný archív
Do reklamky prichádza z komunikačnej agentúry Seesame.
Matúš Kvas nastúpil do reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi v polovici októbra na pozíciu copywriter do tímu Adama Marčana, Creative Directora MUW Saatchi & Saatchi. Ako Stratégie informoval Adam Marčan, Matúš bude pracovať na značkách Ikea, Šariš, Kooperativa a SSE.
„S Matúšom sa poznám už dlhšiu dobu. Nadšené debaty o reklame sme vedeli ťahať na niekoľko hodín a ja som len dúfal, že raz príde deň kedy sa rozhodne vstúpiť do našej brandže. O to viac som rád, že si vybral MUW a verím, že jeho reklamný zápal pretavíme do skvelých kampaní. Good luck Matúš!,“ povedal pre Stratégie Adam Marčan.
Matúš Kvas má 24 rokov, študoval na Katedre marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského. V agentúre Seesame pracoval 4 roky ako kreatívec, primárne v social media. A čím ho zlákala reklamná agentúra? „Už dlhšiu dobu ma lákal svet reklamy a ATL projektov. Verím, že MUW Saatchi & Saatchi je ideálnym prostredím, keďže obdivujem ich doterajšiu prácu a zároveň mi sadli aj ľudsky. Touto cestou ďakujem aj agentúre Seesame za krásne 4 roky plné zmysluplných projektov,“ povedal Matúš Kvas.
Matúš bol v tomto roku jedným z dvojice úspešných Mladých levov zo Slovenska, ktorí si vybojovali postup na medzinárodný festival Cannes Lions
01 - Modified: 2021-11-03 06:31:09 - Feat.: - Title: Vianoce v Telekome: Operátor v spote myslí na každého. Aj na tých, ktorí budú v práci
02 - Modified: 2021-10-05 09:41:14 - Feat.: - Title: ČSOB hľadá pomocou novej kampane najvitálnejších Slovákov
03 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti?
04 - Modified: 2021-08-31 11:54:59 - Feat.: - Title: Vypadnutý internet vám už zábavu nepokazí
05 - Modified: 2021-08-30 13:32:47 - Feat.: - Title: Vybil sa vám mobil v prírode? Nabije vám ho Lesná nabíjačka